Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهقان بهترین الگو برای رفع مشکلات را استفاده از فرهنگ غنی سیره شهدا دانست و گفت: نیروهای ارزشی و انقلابی فعال در دستگاه‌های دولتی و ادارات باید با الگوپذیری از سیره شهدا برای خدمت بی‌منت به مردم تلاش کنند.

«حسن دهقان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت روز شهدا اظهار کرد: شهدا انسان‌هایی از جنس شهامت، ایثار، فداکاری و نقشه راه آیندگان برای رسیدن به سر منزل مقصود هستند و خون آنها عامل امنیت، اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه ۲۲ اسفند به فرمان امام خمینی (ره) به‌عنوان روز شهدا نامیده شده افزود: این روز فرصتی ارزشمند است و باید با تکریم از خانواده‌های معظم شهدا که به راستی چشم و چراغ ملت بزرگ ایران هستند، سیره و راه پر افتخار آنها ادامه پیدا کند.

 

وی اذعان داشت: به برکت خون شهدا در دوران دفاع مقدس ملت ما در مقابل دشمن بعثی جنایتکار صدام و حامیان آنها هشت سال مقاومت کرد و حتی یک وجب از خاک مقدس کشور توسط دشمن تصرف نشد بلکه با اقتدار و قدرت کامل دشمن بعثی را شکست داد که این پیروزی با توکل به خداوند متعال و ثمره خون هزاران جوان مومن و پاک که جان خود را برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و لبیک به فرمان امام (ره) فدا کردند، محقق شد.

 

دهقان تلاش برای تجلیل از شهدا و خانواده معظم آنها و حراست از آرمان‌های خط سرخ شهادت برای عزت و سربلندی کشور را یکی از مهم‌ترین وظایف مردم برشمرد و تصریح کرد: امروز جوانان تحصیل‌کرده و انقلابی ما وظیفه سنگینی بر عهده دارد و باید با به‌کارگیری عنصر بصیرت و سلاح قلم، راه شهدا را ادامه دهند و از این میراث گرانبها پاسداری کنند.

 

وی بهترین الگو برای رفع مشکلات را استفاده از فرهنگ غنی سیره شهدا دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رضایتمندی مردم، رضایتمندی خداوند آمرزنده را به همراه دارد، نیروهای ارزشی و انقلابی فعال در دستگاه‌های دولتی و ادارات باید با الگوپذیری از سیره شهدا، برای خدمت بی‌منت به مردم تلاش کنند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن دهقان رزمنده دفاع مقدس ترویج فرهنگ شهادت خدمت به مردم سیره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: طلاب و روحانیت باید برای مردم و در کنار مردم باشند و نسبت به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تبیین آن در میان آحاد جامعه اهتمام داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام سیدحسن اکبری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در سومین همایش خاطره گویی کارمندان ایثارگر مرکز مدیریت حوزه های علمیه که در مدرسه امام کاظم (ع) قم برگزار شد، با ذکر خاطره ای از شهید قدوسی انقلاب اسلامی را بین الحرمین توصیف کرد و گفت: این انقلاب بین حکومت پیامبر اکرم (ص) و حکومت جهانی مهدی موعود (عج) قرار دارد، لذا باید برای رسیدن به حکومت عدل گستر مهدوی روحانیت با مردم، در کنار مردم و برای مردم باشد و با جهاد تبیین خود انسانیت را به سوی عصر ظهور راهنمایی کند.

وی به ذکر خاطراتی از جنگ پرداخت و افزود: در منطقه ای از دهلران منطقه امنی آماده شده بود تا آن دسته از طلاب که به منطقه جنگی می آمدند در دو مقطع زمانی به ادامه تحصیل هم بپردارند، زیرا یک روحانی به سین سواد هم در کنار سین سلامت نفس و سین سیادت و آقایی نیاز دارد.

حجت الاسلام اکبری انقلاب را بین حکومت پیامبر خاتم(ص) و حکومت مهدوی برشمرد و گفت: روحانیت باید برای مردم و در کنار مردم باشد و نسبت به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تبیین آن در میان آحاد جامعه اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است