Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی گفت: هفته آینده 35 هزار تن نفت کوره 380 سانتی‌استوک در رینگ صادراتی بورس عرضه خواهد شد. قیمت پایه آن منفی 33 دلار در هر تن نسبت به قیمت‌های فوب خلیج فارس در نظرگرفته شده است.

امیرحسین تبیانیان نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره اولین عرضه نفت کوره در بورس انرژی گفت: قرار است برای اولین بار نفت کوره در کنار سایر فرآورده‌­های نفتی در بورس انرژی عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعیه این عرضه هم اکنون در سایت بورس انرژی قابل دسترسی است.

وی ادامه داد: هفته آینده 35 هزار تن نفت کوره 380 سانتی‌­استوک در رینگ صادراتی بورس عرضه خواهد شد. قیمت پایه آن منفی 33 دلار در هر تن نسبت به قیمت­‌های فوب خلیج فارس در نظرگرفته شده است.

تبیانیان تاکید کرد: قرار بر این است از این پس به صورت منظم و مستمر نفت کوره هر هفته در بورس عرضه شود. نکته قابل توجه آنکه نخستین بار است نفت کوره با تحویل فوب و دریایی عرضه می­شود و سعی ما بر آن است که در آینده با حجم و شکل­‌های مختلف این کار ادامه یابد.

نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی در پایان گفت: نفت کوره‌ای که هفته آینده در بورس عرضه می‌شود از پالایشگاه‌های مختلفی تولید می‌شود و تحویل محموله از فوب بندرعباس خواهد بود. لازم به ذکر است افرادی که مایل هستند در این خصوص اطلاعات بیشتری داشته باشند می­تواند به سایت بورس انرژی مراجعه کنند.

اطلاعیه بورس انرژی از اینجا قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نفت انرژی بورس خلیج فارس بورس انرژی هفته آینده بورس عرضه نفت کوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟

به گزارش خبرنگار مهر یکی از موضوعاتی که امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌تواند در دستور کار سازمان بورس قرار گیرد عرضه‌های اولیه است. رشد عرضه‌های اولیه می‌تواند موجب بازگشت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران در سال‌های اخیر شود.

خبرهای رسیده از سازمان بورس حاکی است ۲۰۰ عرضه اولیه در دستور کار این سازمان قرار دارد که فراینده بررسی شرکت‌ها هم اکنون در حال انجام است و به محض اینکه شرایط بورس به ثبات رسید این عرضه‌ها به ترتیب تا پایان سال انجام خواهد شد.

کد خبر 6086122 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • عرضه شمش بلوم و تختال
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد