Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@04:51:12 GMT

گاردین از احتمال آمریکایی بودن کرونا خبر داد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۷۶۱۳

خبرگزاری صدا و سیما: ادامه شیوع ویروس کرونا در اروپا و آمریکا، مهار تقریبی کرونا در چین، ابتلای همسر نخست وزیر کانادا به کرونا و پیش بینی جانگ نانشان، کارشناس ارشد چینی به پایان شیوع جهانی ویروس کرونا تا ماه ژوئن  در صدر اخبار جهان قراردارد؛

روزنامه گاردین:همزمان با افشاگری برخی مقامات چینی درباره دست داشتن مقامات آمریکایی در انتقال ویروس کرونا به چین، برخی مقامات آمریکایی تلویحا این مسئله را تائید کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از داغترین موضوعات در تازنمای چینی ویبو در روز پنجشنبه، کلیپی یک دقیقه‌ای از نشست کنگره آمریکا در هفته اخیر درباره نحوه برخورد این کشور با موضوع کروناویروس بود.
در این ویدئو که روزنامه خلق آن را منتشر کرد، از دیوید ردفیلد، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری آمریکا درباره اینکه آیا مرگ‌های ناشی از آنفولانزا می‌تواند ناشی از کووید ۱۹ باشد یا نه، سوال شده است و ردفیلد پاسخ می‌دهد: برخی از موارد به همین شکل در آمریکا درمان شده اند.
پاسخ ردفیلد به اندازه‌ای مبهم بود که بتواند به تئوری توطئه در هفته‌های اخیر در چین مورد توجه قرار می‌گیرند، دامن بزند، اینکه منشاء کروناویروس در چین نبود و بلکه منشاء اصلی آن آمریکا بوده است.
یک تحلیل گر ارشد اخیرا به روزنامه گاردین گفته، آمریکا در نهایت این را پذیرفته است که در میان افرادی که پیشتر جان باخته بودند، مواردی از کروناویروس نیز وجود داشت. منشاء اصلی کروناویروس آمریکا بود. آمریکا به جهانیان و بخصوص به چین یک عذرخواهی بدهکار است.

منبع: فردا

کلیدواژه: گاردین چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فرودین، روز تنبیه آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده نیرو‌های اصفهانی در جزیره ابوموسی گفت: در سال ۶۷ پس از حمله آمریکا به ناو‌های سهند وسبلان، پاسداران سپاه انقلاب اسلامی با هشت قایق به نیرو‌های آمریکایی حمله و ضربات سهمگینی به نظامیان آمریکایی وارد کردند.


نادعلی براتی افزود: نیرو‌های ایرانی در حالی که فقط سلاح‌های ساده‌ای مثل ار پی جی در اختیار داشتند به تاسیسات، کشتی‌های نفتکش، ناو‌ها و هلی کوپتر‌های آمریکایی حمله کرده و آمریکایی‌ها مجبور شدند برای دور کردن ما از سه هواپیمای پیشرفته بهره بگیرند.


وی که تنها مجروح ایرانی این درگیری است گفت: در این عملیات دو سپاهی به شهادت رسیدند و یک قایق تندرو هدف هواپیمای آمریکایی قرار گرفت


براتی افزود: دراین عملیات یک هلی کوپتر، یک کشتی نفت کش، تاسیسات نفتی مورد بهره برداری آمریکایی‌ها در نزدیکی ابوموسی و یک کشتی باربری نظامی آمریکا منهدم و ده‌ها افسر آمریکایی کشته شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • روزنامه آمریکایی: وزیر خارجه آمریکا به چین می‌رود
  • روزنامه آمریکایی: وزیر دفاع آمریکا به چین می‌رود
  • (ویدئو) بمب‌افکن آمریکایی B-۵۲ آمریکا در پرواز کم‌ارتفاع
  • چرا آمریکا حاضر به بمباران ایران همراه اسرائیل نشد؟ پاسخ نظامی آمریکایی
  • حمله متجاوزانه جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • ۲۹ فرودین، روز تنبیه آمریکا
  • (ویدئو) آموزش سردادن «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» به زبان فارسی به آمریکایی‌ها
  • روابط ما با آمریکا به نقطه مهم و حساس رسیده است
  • نظامی آمریکایی:‌حمله ایران یکی از برترین نمایش‌های نظامی تاریخ معاصر بود!