Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیومرث آریا متین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همه باشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، هیئت ورزشی و اماکن ورزشی شهرستان اندیمشک موظف به رعایت دستورات و مصوبات صادره و ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا هستند.

وی افزود: همه مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در حوزه اماکن ورزشی به باشگاه‌ها و سالن‌ها ارسال و ابلاغ شده و همگان برای حفظ و حراست از سلامت خویش و عموم شهروندان باید به صورت دقیق انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک گفت: هرگونه تخلف در حوزه مصوبات ستاد کرونا با برخورد قضائی مواجه خواهد بود و در حوزه مصوبات ارسالی باید با دقت و سرعت عمل در دستور کار قرار داده شوند.

وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اغماض نخواهد شد و فرد یا افراد خاطی به عنوان مجرم به مرجع قضائی برای برخورد برابر قانون ارجاع می‌شوند.

آریا متین با اشاره به تشدید نظارت بر اماکن ورزشی و پلمب ۲ باشگاه ورزشی دیگر در اندیمشک، تصریح کرد: ۶ باشگاه ورزشی متخلف در اندیمشک شناسایی و پلمب شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک عنوان کرد: در روزهای اخیر به رقم ابلاغ لزوم تعطیلی اماکن ورزشی برای حفظ سلامت جامعه، اقدام به فعالیت در خفا کردند، پس از شناسایی توسط اماکن پلمب و به مرجع قضائی تحویل داده می‌شوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره ورزش و جوانان جامعه قانون ورزشی باشگاه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب کارگاه تولید داروهای غیرمجاز در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان ساوجبلاغ یک کارگاه تولید و بسته‌بندی دارو با لیبل‌های جعلی در شهر جدید مهستان شناسایی شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های پیش از اجرای عملیات، مأموران با هماهنگی قضائی به این کارگاه اعزام شدند و در بازرسی از آن ۲۷۹ نوع دارو و مکمل ساخته شده به تعداد ۲۰۰ هزار عدد و وزن تقریبی ۱۰۰ تن کشف کردند.

سردار هداوند ارزش داروهای کشف شده را حدود هزار میلیارد ریال دانست و با اشاره به کشف لیبل‌های جعلی از این کارگاه غیر مجاز افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و کارگاه مورد نظر نیز با دستور مقام قضائی پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با اشاره به نقش مخرب داروهای غیرمجاز در سلامت جامعه خاطرنشان کرد: پلیس هر اقدامی که بخواهد به شهروندان آسیب برساند را رصد و با عاملان آن برخورد می‌کند.

کد خبر 6079182

دیگر خبرها

  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • پلمب کارگاه تولید داروهای غیرمجاز در ساوجبلاغ