Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با ابلاغ دستور قضایی خطاب به شهردار بندرعباس، رئیس مرکز بهداشت، فرمانده انتظامی شهرستان و رئیس پلیس راهور استان از آن‌ها خواست نسبت به ساماندهی دستفروشان و همچنین خودرو‌های عرضه میوه و سایر اقلام خارج از چارچوب واحد صنفی و اماکن بهداشتی و ممنوعیت عرضه قلیان به سرعت اقدام و نتیجه را اعلام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 15:29 - 23 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۵۴۸۵

مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان نسبت به ساماندهی دستفروشان و همچنین خودرو‌های عرضه میوه و سایر اقلام خارج از چارچوب واحد صنفی و اماکن بهداشتی و ممنوعیت عرضه قلیان تاکید کرد.

دادستان بندرعباس با بیان اینکه در پی شیوع ویروس کرونا، لزوم اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و مقابله‌ای به منظور صیانت از بهداشت عمومی و حفظ جان شهروندان ضرورتی اجتناب ناپذیر است، اظهار داشت: یکی از تهدیدات مهمی که هم اکنون در شهر بندرعباس وجود دارد عرضه قلیان در نوار ساحلی و فعالیت دست فروشان علی الخصوص عرضه کنندگان ماهی، میگو، میوه و سایر اقلام در مناطق مختلف به ویژه اطراف بازار ماهی فروشان است.   بیشتر بخوانید: پلمب دو جایگاه عرضه سوخت در کرمانشاه/محدودیت در ورود افراد غیر بومی به استان کرمانشاه پلمب بیش از ۳۰ واحد صنفی متخلف/ ۵۰۰ آلات و ادوات قلیان جمع‌آوری شد
وی با یادآوری این مطلب که این قبیل اقدامات سلامت جامعه را هدف گرفته و متأسفانه دستفروشان در بدترین و غیر بهداشتی‌ترین شرایط ممکن اقدام به عرضه آبزیان و سایر مواد خوراکی می‌کنند تصریح کرد: در راستای صیانت از بهداشت عمومی و حفظ حقوق عامه با هدف جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس و تحمیل خسارات و آسیب‌های جبران ناپذیر بعدی دستور ساماندهی دستفروشان و خودرو‌های عرضه میوه و سایر اقلام خارج از چارچوب واحد صنفی و اماکن بهداشتی و ممنوعیت عرضه قلیان صادر شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان دادستان بندرعباس کرونا ساماندهی دستفروشان میوه و سایر اقلام عرضه قلیان واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسکری پیش از ظهر سه شنبه در نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سنندج که با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان و اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در فرمانداری سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ارتقای شاخص دسترسی مردم به کتاب و کتابخانه در تمامی مناطق شهری و روستایی امری مهم و ضروری در راستای توسعه فرهنگی است.

وی عنوان کرد: کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی از متولیان حوزه کتاب به منظور توسعه سطح خدمات خود، نیازمند حمایت سایر دستگاه‌ها و نهادها به ویژه در مناطق روستایی و حاشیه شهرها است.

عسکری بیان کرد: بر این اساس برخی دستگاه‌ها که دارای ساختمان‌های بلااستفاده در مناطق روستایی و حاشیه شهرها هستند می‌توانند حق انتفاع این مکان‌ها را به منظور راه‌اندازی کتابخانه در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی قرار دهند.

فرماندار سنندج با بیان اینکه ارتقای سرانه مطالعه یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی است، افزود: راه‌اندازی کتابخانه امری عام‌المنفعه است و باید از ظرفیت خیرین نیز در این زمینه استفاده شود.

وی اضافه کرد: سنندج یکی از شهرهای فعال کشور در زمینه فعالیت خیرین است و باید از این ظرفیت به منظور توسعه کتابخانه‌های عمومی استفاده کرد.

کد خبر 6086344

دیگر خبرها

  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • ۲۰۰ میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • مشاهده سرو یک نوع قلیان کشنده در کافه‌های لاکچری شهرهای تهران، تبریز و شیراز | بعد از کشیدن این قلیان افراد از خود بی‌خود شده و بعد بیهوش می‌شوند
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران؛ قلیان اکسیژن چیست؟
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران
  • "قلیان اکسیژن"؛ بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران
  • بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران با سرو قلیان اکسیژن