Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@17:55:08 GMT

احتمال ابتلای۷۰ الی۱۵۰میلیون نفر در آمریکا به کرونا

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۸۶۰۶

احتمال ابتلای۷۰ الی۱۵۰میلیون نفر در آمریکا به کرونا

 

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌بی‌سی، «رشیده طلیب»، نماینده ایالت ویشیگان، گفت که یکی از پزشکان کنگره تخمین زده که حدود ۷۰ الی ۱۵۰ میلیون نفر در این کشور به ویروس «کرونا» مبتلا خواهند شد. این خبر را خبرگزاری فرانسه گزارش داد.

طلیب طی جلسه‌ای با نمایندگان و همچنین شماری از اعضای تیم ضربت کاخ سفید برای مبارزه با کرونا این اظهارات را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت که پایگاه اینترنتی آکسیوس نیز این گزارش را منتشر کرده است.

وی گفت:‌«پزشک کنگره به سنا گفته که انتظار دارد بین ۷۰ تا ۱۵۰ میلیون نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شوند.»

آکسیوس گزارش داده بود که «برایان موناهان»، پزشک ارشد کارکنان سنا، روز سه‌شنبه گفته که این نهاد باید خود را برای بدترین سناریوها آماده کند.

منبع: ایلنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران حمله بیولوژیکی حسن قزوینی کریم همتی پایگاه نظامی التاجی صندوق بین المللی پول ابتلا به کرونا کروناویروس ویروس کرونا آمریکا کروناویروس کرونا در ایران حمله بیولوژیکی حسن قزوینی کریم همتی پایگاه نظامی التاجی صندوق بین المللی پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن و سران کنگره درباره تحولات خاورمیانه گفتگو کردند

به گزارش سی. ان. ان، بایدن در تماس با چاک شومر رهبر اکثریت دموکرات سنا، میچ مک‌کانل رهبر اقلیت جمهوریخواه سنا، مایک جانسون رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان و حکیم جفریز رهبر اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان درباره تصویب کمک مالی بیشتر به اسرائیل در بحبوحه حملات بی‌سابقه ایران به رژیم صهیونیستی گفتگو کرد.

شومر پس از این گفتگو‌ها اعلام کرد که سران کنگره و بایدن در مورد اقدام فوری برای ارسال کمک به اسرائیل و اوکراین «اجماع» داشتند.

دو ماه است که یک بسته تکمیلی ۹۵ میلیارد دلاری کمک به اوکراین، اسرائیل و سایر متحدان آمریکا در کنگره مورد بحث قرار دارد و هنوز به تصویب نرسیده است.

جانسون به شبکه فاکس نیوز گفت: او و جمهوریخواهان «ضرورت ایستادن در کنار اسرائیل را می‌دانند» و او این هفته برای پیشبرد کمک‌ها تلاش خواهد کرد. جزئیات این بسته در حال حاضر در حال تنظیم است. ما در حال بررسی گزینه‌ها و همه مسائل تکمیلی هستیم.

آمریکا در ماه جاری به رغم ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن غزه، به گفته رسانه‌های این کشور، مخفیانه میلیارد‌ها دلار کمک نظامی جدید به اسرائیل اختصاص داد.

به گفته مقامات آگاه پنتاگون و وزارت خارجه آمریکا، بسته‌های تسلیحاتی جدید شامل بیش از یک هزار و ۸۰۰ بمب ۲ هزار پوندی موسوم به ام کی ۸۲ و ۵۰۰ بمب ۵۰۰ پوندی است.

گفت‌وگوی بایدن و سران کنگره و تلاش جانسون برای تصویب کمک به اسرائیل در حالی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب در پاسخ به حمله این رژیم به کنسولگری تهران در دمشق، ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی شلیک کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تصویب لوایحی در کنگره آمریکا برای فشار بر ایران
  • مجلس نمایندگان کوتاه آمد/ لایحه کمک به کی‌یف به رای گذاشته می‌شود
  • بررسی جداگانه لایحه کمک به اوکراین و اسرائیل در کنگره آمریکا
  • وال استریت ژورنال: اوکراین از کمک غرب به اسرائیل خشمگین است
  • تلاش برای رساندن کمک‌های جدید به دست صهیونیست‌ها در کنگره
  • وعده جانسون برای تصویب لایحه کمک به اسرائیل
  • درخواست کمیسیون اروپا از کنگره آمریکا برای حمایت از اوکراین
  • بایدن و سران کنگره درباره تحولات خاورمیانه گفتگو کردند
  • بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا
  • حمله ایران علیه اسرائیل برنامهٔ کنگره را به‌هم ریخت