Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهایی که زندگی‌ متفاوت‌تری نسبت به تمام این سال‌ها را تجربه می‌کنیم و تقریبا تمام وقت خود را در خانه می‌گذرانیم چه خوب است بخشی از وقتمان را نیز به مطالعه کتاب‌های مفید و کارآمد اختصاص داده تا پس از پایان این دوران سخت، چیزهای باارزشی هم به دست آورده باشیم، صفحه‌های اینستاگرامی منتسب به دفتر مقام معظم رهبری نیز این فرصت را غنیمت شمرده تا کتاب‌های مناسب و توصیه‌شده ایشان را به مردم در رده‌های سنی مختلف معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس صفحه اینستاگرامی ریحانه که به بیان سخنان و توصیه‌های رهبر در ارتباط با زن و سبک زندگی ایرانی اسلامی می‎‌پردازد پستی منتشر کرد و نوشت:

" به همدیگر کتاب معرفی کنیم!
به مناسبت روز شهید ‌

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیداری فرمودند: «دفاع مقدس یک حرکت حیاتی بود، یک نفس کشیدن بود برای این ملّت؛ نفس نمیکشیدیم، میمردیم؛ این را باید زنده نگه داشت. خاطره‌های هشت سال دفاع مقدس، یک ثروت عظیم و ملّی است.» ۱۳۹۵/۱۲/۱۶

این روزها که بیشتر وقت خود را در خانه می‌گذارنیم، فرصت خوبی برای خواندن کتاب خاطرات شهدا است.
 در بخش نظرات برای مخاطبان ریحانه بنویسید که از شرح حال شهدا، چه کتاب‌هایی را خوانده‌اید یا قصد دارید در اولین فرصت بخوانید؟".

بیشتر بخوانید: آتشی که شهادتت شعله ور کرد خاموش شدنی نیست

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب خاطرات شهدا خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی با خانواده شهید والامقام «کرم نارویی» و شهید معزز «ابراهیم شهرکی نسب» دیدار و گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یاد یاران، روایتی از زندگی و خاطرات ماندگار شهدای والا مقام
  • روایتی غم‌انگیز از سرنوشت پدران و مادران سالمندان سنندج+فیلم
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش
  • دید و بازدید نوروزی جمعی از مدیران قمی با خانواده‌های شهدا
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش/ واکنش‌های متفاوت مردم در برخورد با همسر شهدا
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • کتابی که رهبر انقلاب غبطه‌انگیز توصیف کردند
  • توضیحات ظریف درباره کتاب خاطرات دوران وزارت خارجه: نامش را از حافظ گرفتم
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا