Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@20:31:05 GMT

احتمال ابتلای ۶۰ تا ۷۰ درصدی صهیونیست‌ها به کرونا

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۹۰۵۹

احتمال ابتلای ۶۰ تا ۷۰ درصدی صهیونیست‌ها به کرونا

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی احتمال داد ۶۰ تا ۷۰ درصد ساکنان فلسطین اشغالی به ویروس جدید کرونا مبتلا شوند .

به گزارش مشرق، در ادامه ناتوانی صهیونیست‌ها از کنترل شیوع ویروس «کووید۱۹» در فلسطین اشغالی علی‌رغم تمام خودستایی‌های چند هفته پیش، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره احتمال ابتلای میلیون‌ها نفر هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، نتانیاهو در اظهاراتی هراس‌آلود، با شبیه کردن این ویروس به پاندمی آنفلوانزا در سال ۱۹۱۸ - که میلیون‌ها نفر را به کام مرگ کشاند - گفت هیچ کشوری نمی‌تواند از کرونا در امان بماند.

بیشتر بخوانید:

کاری که کرونا با اروپا و آمریکا کرد وزیر کشور استرالیا کرونایی شد

وی با اشاره به اظهارات «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان که گفته بود ۶۰ تا ۷۰ درصد جمعیت این کشور (حدود ۵۰ میلیون نفر) احتمالا به ویروس کرونا مبتلا خواهند شد، همین واقعه را برای فلسطین اشغالی نیز محتمل دانست.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه نرخ کُشندگی این بیماری در حال حاضر حدود ۴ درصد است، اظهار داشت با در نظر گرفتن این نرخ و ابتلای میلیون‌ها نفر در فلسطین اشغالی، «تعداد بسیار زیادی مرده خواهیم داشت».

نتانیاهو همچنین بعد از عبور تعداد مبتلایان ویروس کرونا در فلسطین اشغالی از مرز صد نفر، دستور تعطیلی مراکز آموزشی به مدت حداقل یک ماه را صادر کرد.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی همچنین امروز (جمعه) اعلام کرد با افزایش ۲۶ نفری مبتلایان به کرونا، تعداد کل افراد بیمار به ۱۲۶ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت این رژیم همچنین گفت که ۲۵۰۰ نفر از اعضای کادر درمانی به دلیل اینکه در معرض ویروس کرونا قرار گرفته‌اند، قرنطینه شدند که از این میان ۱۰۰۰ نفر پزشک هستند.

بر این اساس، دو نفر از مبتلایان به کرونا در فلسطین اشغالی، کودکان ۱۰ و ۱۱ ساله هستند.

«ایتامار گروتو» معاون وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی چند روز پیش هشدار داده بود احتمال دارد که تعداد مبتلایان به این ویروس در فلسطین اشغالی به ده‌ها هزار نفر برسد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا حسین شیخ الاسلام آنفلوآنزا بنیامین نتانیاهو آنگلا مرکل وزارت بهداشت ویروس کرونا کووید ۱۹ رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود

رئیس جمهور کشورمان گفت: راه حل مسئله فلسطین عبارت است از «هر فلسطینی یک رای»،‌ یعنی اهالی فلسطین اعم از مسلمان،‌ مسیحی و یهودی بتوانند حکومت مورد نظر خود را انتخاب کنند. راهکار برخورد با غاصب، میدان دادن به او نیست بلکه باید غاصب از سرزمین غصب‌شده بیرون رانده و مجازات شود.

به گزارش ایسنا،‌ سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با همتای سریلانکایی خود خاطرنشان کرد: موضوع فلسطین امروز به مسئله اصلی مسلمانان و همه مردم جهان تبدیل شده‌است. ملت‌ها امروز از ظلم بزرگی که به مردم غزه و فلسطین می‌شود نگران هستند. سؤال مردم جهان این است که چرا این میزان کودک‌کُشی و نسل‌کُشی در حال وقوع است؟

وی اضافه کرد: چرا مسئولین و سازمان‌های بین‌المللی در خصوص بروز جنایات در غزه انجام وظیفه نمی‌کنند، کسانی در کسوت انسان، جنایاتی می‌کنند که هیچ درنده‌ای آن را مرتکب نمی‌شود. با چه منطقی این همه جنایت چندماه است که مورد حمایت آمریکا و کشورهای غربی قرار گرفته؟ تاسف‌بار تر اینکه چرا سازمان ملل، شورای امنیت و سازمان‌های متولی حقوق بشر از کارایی افتاده‌اند و اقدام مؤثری برای جلوگیری از این همه جنایت انجام نمی‌دهند.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: تهران و کلمبو در قطع سریع بمباران نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی و کمک‌رسانی فوری به فلسطینیان اتفاق نظر دارند. راه حل مسئله فلسطین عبارت است از «هر فلسطینی یک رای»،‌ یعنی اهالی فلسطین اعم از مسلمان،‌ مسیحی و یهودی بتوانند حکومت مورد نظر خود را انتخاب کنند. این راه حل هم عادلانه و هم دموکراتیک است. راهکار برخورد با غاصب، میدان دادن به او نیست بلکه باید غاصب از سرزمین غصب‌شده بیرون رانده و مجازات شود.

در ادامه «رانیل ویکرمسینگه» رئیس جمهور سریلانکا اظهار کرد: صمیمانه از رئیس‌جمهور ایران برای سفر به سریلانکا تشکر می‌کنم. در این سفر پروژه چندمنظوره سد افتتاح شد ،در این پروژه ۱۲۰ مگاوات برق به سریلانکا اضافه و با کمبود آب در برخی مناطق این کشور نیز مقابله شد.

وی ادامه داد: این افتتاح به افزایش کشاورزی، بهره‌وری و تامین زنجیره غذایی سریلانکا منجر می‌شود بار دیگر از جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت در ساخت این سد و نیز انتقال دانش و فناوری آن تشکر می‌کنم. با اجرای این طرح، تعهد خود را به روابط دوجانبه نشان دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در گفت‌وگوهای امروز با رئیس‌جمهور ایران درباره موضوعات دوجانبه‌ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و نیز ضرورت تقویت همکاری‌ها صحبت کردیم. دو دولت ۵ موافقت‌نامه در حوزه های گوناگون امضا کردند. دو کشور بر همکاری‌های چندجانبه در سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای از جمله سازمان ملل، جنبش عدم تعهد، گروه ۷۷ و نیز کمیسیون اقیانوس هند به توافقات خوبی رسیدند. در حوزه تغییرات اقلیمی، امنیت غذایی، فناوری و نیز ضرورت توسعه‌ همکاری‌ها به توافقات خوبی رسیدیم.

این خبر تکمیل می شود.

دیگر خبرها

  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله/ ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه رفتند
  • شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شمال فلسطین اشغالی
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد