Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@17:26:31 GMT

بخش‌های تفریحی شهرداری در ناژوان را یک ماه پیش بستیم

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۹۰۸۴

بخش‌های تفریحی شهرداری در ناژوان را یک ماه پیش بستیم

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان خواستار مسدود شدن کامل مجموعه ناژوان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کورش محمدی در صفحه توئیتر خود در واکنش به خبرهای مربوط به تعطیلی مجموعه تفریحی ناژوان اصفهان، نوشت: "در مورد مجموعه ناژوان همه بخش‌های تفریحی را که در اختیار شهرداری‌ست، یک ماه قبل بستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بقیه مجموعه محل تردد عموم، کشاورزان و مالکین است و عملاً در اختیار شهرداری اصفهان نیست به‌عنوان یک مطالبه ضروری برای سلامت مردم از دستگاه‌های ذی‌ربط درخواست مسدود شدن کامل ناژوان را داریم."

کد خبر 414752

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ناژوان ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا شورای شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳ فروردین تعطیل است/ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از تعطیلی مراکز تفریحی گردشگری اصفهان در روز سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پیک بعدی سفرها هم‌زمان با عید سعید فطر آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در جلسه ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان ضمن تقدیر از نظم و آرامش موجود در ستاد و همگرایی بین دستگاه‌ها اظهار کرد: برای برداشتن گام‌های مؤثر برای سال آینده به برگزاری جلسات چالشی نیاز داریم تا بتوانیم بی‌پروا از اشکالات موجود سخن بگوییم.

وی با بیان اینکه مجموعه فدک جزو مهم‌ترین کمپ‌های گردشگری روباز کشور است، اما هنوز کارهای زیادی برای بهبود خدمت‌رسانی این مجموعه به مسافران بر زمین مانده است که باید آن را ارتقا دهیم، افزود: سال جاری برنامه ویژه‌ای برای باغ فدک داریم تا همشهریان هم بتوانند از این فضا استفاده کنند.

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از برنامه‌ریزی برای ایجاد یک کمپ گردشگری در منطقه شرق اصفهان در نوروز سال آینده خبر داد و گفت: با ایجاد این کمپ می‌توان جنس گردشگری را در اصفهان تغییر دهیم؛ سال جاری دومین سالی است که کمیته اقتصاد گردشگری را ایجاد کرده‌ایم و لازم است از هم‌اکنون فعالیت‌های خود را برای سال آینده آغاز کنیم تا شهروندان و گردشگران با ورود به شهر بتوانند فضای کلی گردشگری را لمس کنند.

وی با اشاره به جلسات چهارگانه خدمات سفر در سال‌های گذشته از تعطیلی مراکز تفریحی و گردشگری در روز سیزدهم فروردین خبر داد و تصریح کرد: باید منتظر بود تا چنانچه در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین به ادامه پیک سفر نیاز بود، برای آن برنامه‌ریزی کنیم؛ البته روز سیزدهم فروردین مصادف با روز شهادت امیرالمومنین (ع) است و اطلاع‌رسانی در خصوص تعطیلی مراکز گردشگری و تفریحی در این روز انجام خواهد شد.

بقایی با اشاره به پشت سر گذاشتن شب‌های سرد و بارانی بهاری در نوروز ۱۴۰۳ به نحو شایسته گفت: به احتمال زیاد پیک بعدی سفرها از نوزدهم فروردین سال جاری هم‌زمان با عید سعید فطر آغاز خواهد شد که برنامه‌ریزی‌هایی برای این ایام صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در بعضی روزهای بهار و تابستان به دلیل گرمی هوا، مجموعه فدک به لحاظ روباز بودن از ایام نوروز شلوغ‌تر است، ادامه داد: ستاد دائمی سفر در شهر اصفهان مخصوص نوروز نیست، حتی در پاییز و زمستان میزبان گردشگران کویر است و این ستاد در طول سال برای گردشگری برنامه‌ریزی‌های خاص خود را دارد، اما اشکالاتی نیز در این ستاد وجود دارد که باید رفع شود.

کد خبر 739902

دیگر خبرها

  • جاده الفت ناژوان یک‌طرفه شد
  • تعطیلی مجموعه تفریحی و گردشگری دربند صحنه در شب‌های قدر
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳ فروردین تعطیل است/ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • «بسته‌های گردشگری» خدمت جدید ناژوان برای شهروندان و مسافران
  • بسته‌های گردشگری طلایی، نقره‌ای و برنزی ناژوان رونمایی شد
  • بازدید روزانه ۲۰۰۰ گردشگر از قوری قلعه روانسر
  • باغ خزندگان، موزه صدف‌ها و باغ پرونه‌ها سه فضای بکر و جذاب در ناژوان اصفهان
  • ثبت خاطرات نوروز و ماه رمضان با نماد‌های نوروزی در ناژوان
  • ثبت خاطرات نوروز و ماه رمضان با نماد‌ها و المان‌های نوروزی در ناژوان
  • ثبت خاطرات نوروز ۱۴۰۳ و ماه رمضان با نمادها و المان‌های نوروزی در ناژوان