Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@21:57:12 GMT

آغاز زندگی مشترک 70 زوج نیازمند بوشهری با کمک سپاه + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۹۱۲۹

آغاز زندگی مشترک 70 زوج نیازمند بوشهری با کمک سپاه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

70رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: زوج نیازمند در شهرستان‌های کنگان و دیر استان بوشهر، با کمک سپاه زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

ذوالفقار عباسی‌فر در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر، در خصوص اهدای جهیزیه به  زوج‌های نیازمند اظهار داشت: در راستای گسترش فرهنگ ازدواج آسان، تعداد 70 سری جهیزیه به ارزش 15 میلیون تومان به زوج‌های جوان نیازمند کنگانی و دیری اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر افزود: این جهیزیه شامل 24 عنوان لوازم خانگی مثل یخچال، فرش، تلویزیون، ماشین لباسشویی هستند که به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و بسیج سازندگی سپاه تهیه و اهدا شدند.

وی تصریح کرد: از مجموع 70 سری جهیزیه اهدایی، تعداد 45 سری مربوط به شهرستان کنگان و 25 سری تعلق به زوج‌های نیازمند در شهرستان دیر دارد.

 

 

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: استان بوشهر فیلم سپاه زوج جهیزیه زندگی مشترک ازدواج آسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار مرکزاستان گفت: بسیج از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اهمیت به جوانان و ارتباط با جوانان به خصوص ورزشکاران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که با ورود بسیج به هیات‌ها به زودی شاهد تحقق این امر خواهیم بود.

عباد دلیری در ادامه افزود: جامعه ورزش و جوانان شهرستان ساری نیز همپای سایر آحاد جامعه با پیوستن به خیل عظیم بسیجیان تلاش دارند تا با نهادینه کردن فرهنگ بسیج، منش پهلوانی را با فرهنگ ناب بسیج همراه سازند تا بتوانند با تکیه بر این مهم افتخارات متعددی برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت در این مراسم با اشاره به نقش بسیج ورزشکاران در ترویج روحیه پهلوانی و جوانمردی در میادین ورزشی اظهارداشت: از خود گذشتگی، ایثار و دستگیری از افراد ناتوان، همان روحیه پهلوانی است که این روحیه در بسیج ورزشکاران دیده می‌شود.

سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران نیز در این مراسم با اشاره به الگو بودن ورزشکاران و قهرمانان برای جوانان، اظهار کرد: سهم ورزشکاران در فرهنگ جامعه بسیار بالاست و ورزشکاران با منش خود می‌توانند جوانان را تحت تأثیر قرار دهند.

گفتنی است، همزمان با گرامیداشت هفته فرهنگ و منش پهلوانی و سالروز تشکیل بسیج ورزشکاران، با حضور عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکزاستان، سرهنگ غفارپور مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان، سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و جمعی از روسای هیات‌ها و قهرمانان و مربیان آیین افتتاح دفتر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان ساری برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره