Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ایستگاه‌های تست سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهرستان و اختصاص مکانی برای قرنطینه افراد بیمار از سوی پتروشیمی‌ها برپا شد.

او افزود: برای کنترل بر جایگاه‌های سوخت، نانوایی‌ها، قلیان‌سراها، قهوه‌خانه‌ها، اصناف و مراکزی که انتقال و شیوع ویروس کرونا در آن‌ها بیشتر است تدابیر بهداشتی بیشتری در نظر گرفته شده است و قهوه‌خانه‌ها و قلیان سرا‌هایی فعال، پلمپ می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند بیان داشت: در نانوایی‌ها به لحاظ حفظ مسائل بهداشتی، متصدیان آن با اتخاذ تدابیر به شیوه‌ای که مدیران بهداشت و درمان مشخص می‌کنند، ملزم شدند نان را در اختیار شهروندان عزیز قرار بدهند.

فرماندار بندر ماهشهر تصریح کرد: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن‌های درج شده در پلاکارد‌های تبلیغاتی نصب شده در محل این اصناف، تماس حاصل کنند.

این مقام مسئول گفت: به شهروندان توصیه می‌شود که در ۲ هفته آینده تا جایی که امکان دارد از منزل خارج نشده و خود مراقبتی را انجام دهند و همچون گذشته با اهتمام به مسئولیت شهروندی خود، ضمن رعایت نکات بهداشتی ما را در این امر خطیر یاری کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۷ کیلوگرم مواد روان گردان در ماهشهر

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمدی گفت: پس از شناسایی متهمان و تعقیب آنان توسط مأموران انتظامی شهرستان ماهشهر، از یک دستگاه خودروی سمند، ۳۷ کیلوگرم مواد روان‌گردان از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی افزود: متهمان به دنبال تعقیب و گریز توسط مأموران، برای پاک کردن آثار جرم اقدام به آتش زدن خودروی خود با استفاده از بنزین کردند که آتش‌نشانان شهرستان موفق به خاموش کردن آتش شدند.

محمدی با بیان اینکه متهمان بازداشت شدند، بیان کرد: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل شد و در دست بررسی است.

کد خبر 6077942

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت
  • کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان 
  • معدوم سازی بیش از ۶۰۰ تن فرآورده‌های خام دامی ناسالم در خوزستان
  • انجام ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان در طرح سلامت نوروزی
  • ساخت یک ایستگاه آتش نشانی جدید در تهران | آتش نشانی ۳۰ خدمت رایگان به شهروندان ارائه می دهد
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد
  • کشف ۳۷ کیلوگرم مواد روان گردان در ماهشهر
  • ماجرای نامه گلایه آمیز مرندی به رئیس جمهور/ موازی کاری وزارت بهداشت در برنامه سلامت خانواده
  • هفته سلامت فرصتی بری معرفی خدمات سلامت
  • ۳ هزارو ۲۰۰ بازدید از مراکز فراورده‌های خام دامی در کرمان