Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@18:36:09 GMT

کیخا فینالیست جام جهانی باکو شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۹۲۵۲

کیخا فینالیست جام جهانی باکو شد

خبرگزاری میزان- رقابت‌های جام جهانی باکو از روز گذشته (پنجشنبه) آغاز شده و امروز (جمعه) ملی‌پوش ژیمناستیک ایران در مرحله مقدماتی خرک حلقه به اجرای برنامه پرداخت. تاریخ انتشار: 17:08 - 23 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۵۵۳۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، رقابت‌های جام جهانی باکو از روز گذشته (پنجشنبه) آغاز شده و امروز (جمعه) سعیدرضا کیخا، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران در مرحله مقدماتی خرک حلقه به اجرای برنامه خود پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیخا در این مرحله با اجرایی زیبا توانست نمره خوب ۱۴٫۵۰۰ را کسب کند و در جایگاه سوم قرار بگیرد و به فینال خرک حلقه صعود کند. او یکشنبه هفته آینده در فینال این رقابت‌ها مسابقه خواهد داد. در مرحله مقدماتی خرک حلقه ۳۳ ژیمناست حضور داشتند. ژیمناست‌های چین و ژاپن در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفتند.

جام جهانی باکو یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود و تیم ملی ژیمناستیک با ۲ ژیمناست در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: جام جهانی ژیمناستیک دوحه به تعویق افتاد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون ژیمناستیک سعید رضا کیخا فدراسیون ژیمناستیک جام جهانی باکو خرک حلقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا / ناصر علیزاده فینالیست شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در آغاز رقابتهای ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک قرقیزستان، فرنگی کاران ایران مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

بیشتر بخوانید: نه تیم استقلال لیاقت قهرمانی دارد نه پرسپولیس!

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان حریفان چین و ژاپن می رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان نماینده قزاقستان و آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال های طلای جهان از قرقیزستان می رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۱ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف ماساتو سومی از ژاپن می رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله به مصاف ارلان مناتبکوف از قرقیزستان می رود.

«ناصر علیزاده» میلیمتری فینالیست شد

ناصر علیزاده در نیمه‌نهایی وزن ۸۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا مقابل ماساتو سومی از ژاپن با نتیجه یک بر یک به پیروزی رسید.
انتهای پیام/

کد خبر: 1227175 برچسب‌ها کشتی فرنگی

دیگر خبرها

  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی قطر
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • ۴ فینالیست ایران در روز دوم کشتی فرنگی آسیا
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد
  • روایت داور ایرانی از کشتی جنجالی چامیزو و بایراموف در باکو
  • نوروزیان فینالیست شد
  • دادمرز، علیزاده و میرزازاده فینالیست شدند؛ دو کشتی‌گیر در رده‌بندی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا / ناصر علیزاده فینالیست شد
  • جام جهانی سنگنوردی| دارابیان با شکستن رکورد ماده سرعت ایران هم فینالیست نشد/ علیپور به مدال نرسید
  • جام جهانی سنگنوردی| دارابیان با شکستن رکورد ماده سرعت ایران هم فینالیست نشد