Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد بارگاهی روز جمعه در این رابطه افزود: خانه‌های بازی، فرهنگسراها، کتابخانه، زمین‌های چمن ورزشی محلات، کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی و فرهنگی از همان روز اول لغو برنامه‌های تجمعی، برای پیشگیری از انتشار این ویروس تعطیل شده و همه برنامه‌هانیز لغو شدند.
وی بیان کرد: در بازدیدهای صورت گرفته از سطح شهر ۲ زمین چمن مصنوعی فعالیت آنها در جریان  بود که علاوه بر تعطیلی تذکری جدی به مالکان انها داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارگاهی ادامه داد: سامانه ۱۳۷ برای اطلاع‌رسانی و دریافت پیشنهادها و انتقادهای مردم درباره موارد مربوط به کرونا است و شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف یا بی‌احتیاطی درخصوص این بیماری، شهروندان بوشهری می‌توانند از طریق این سامانه گزارش کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

وی افزود: همچنین همشهریان می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرامی این سازمان به نشانی bu.farhangi برای دریافت نکات آموزشی و بهداشتی و یا گزارش تخلف، با همکاران ما در ارتباط باشند.

بارگاهی اظهارداشت: در همین راستا سازمان فرهنگی شهرداری در هفته‌های گذشته مکان‌های تبلیغات شهری را به  توصیه‌های بهداشتی درباره پیشگیری از انتشار ویروس کرونا اختصاص داده است.

وی ادامه داد: دریافت پیام‌های آموزشی از مراکز بهداشت استان و وزارت بهداشت و تهیه پوسترهای آموزشی، ساخت برنامه‌های آموزشی، ساخت موشن گرافیک و  پویانمایی برای انتشار در فضای مجازی از دیگر اقدام‌های این سازمان برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا برنامه های آموزشی تبلیغات شهرداری کلاس های آموزشی گرافیک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت و توزیع کیک ۳۰ متری در دهکده بهار ایران و قرآن منطقه ۱۵

مهدی مالمیر سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تبریک میلاد خجسته کریم اهل بیت (ع) گفت: ویژه برنامه ولادت امام حسن مجتبی(ع) به همت شهرداری منطقه ۱۵ و با مشارکت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، مرکز نیکوکاری کوثر فدک، کانون خدمت رضوی و گروه هنری شمیم یاس و حضور خادمین حرم امام رضا (ع) سه شنبه ۷ فروردین همزمان با اذان مغرب در شهر شهدا و فرهنگسرای خاوران آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ادامه مراسم خادمین حرم آستان قدس رضوی اقدام به برش و توزیع کیک بین شهروندان و روزه داران می‌کنند افزود: در کنار این برنامه چایخانه محبان الرضا (ع) نیز توسط خادمان آستان رضوی به فعالیت پرداخته و به توزیع چای حضرتی خواهند پرداخت.

مالمیر در ادامه به استقبال پرشور شهروندان از «دهکده بهار ایران و قرآن» پرداخت و افزود: این دهکده با اجرای برنامه‌های متنوعی نظیر گروه کودک و نوجوان، اجرای موسیقی، شعبده بازی، مجری، مسابقات فرهنگی و هنری و گروه موسیقی اقوام پذیرای شهروندان و مسافران نوروزی بود.

جشن ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) با برش و توزیع کیک ۳۰ متری سه شنبه ۷ فروردین همزمان با اذان مغرب در فرهنگسرای خاوران با حضور شهروندان برپا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اشعار شاعران کُرد زبان در فضای شهری کرمانشاه اکران می‌شود
  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • پیوست فرهنگی بوستان‌ها تدوین شود
  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • بودجه فرهنگی شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • پخت و توزیع کیک ۳۰ متری در دهکده بهار ایران و قرآن منطقه ۱۵
  • سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از مجموعه‌های پرکار استان است