Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@11:36:08 GMT

کلوپ: در حال حاضر فوتبال هیچ اهمیتی ندارد!

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۰۰۶۱

کلوپ: در حال حاضر فوتبال هیچ اهمیتی ندارد!

یورگن کلوپ، سرمربی لورپول تاکید کرد فوتبال در برابر سلامتی مردم هیچ اهمیتی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، با به تعویق افتادن لیگ برتر به مدت یک ماه، حالا قهرمانی لیورپول بعد از سه دهه در لیگ در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. یورگن کلوپ در گفت و گو با سایت لیورپول مدعی شد در حال حاضر اولویت این باشگاه حفظ سلامتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یورگن کلوپ گفت: "من فکر نمی کنم در این لحظه باشد که افکار یک سرمربی فوتبال مهم باشد، اما من می فهمم که هواداران می خواهند این موضوع را از این تیم بشنوند و من در مقابل همه می ایستم. اول و مهمتر از همه چیز، همه ما باید برای حفاظت از یکدیگر هر کاری می توانیم انجام دهیم. منظورم در جامعه است. این روند باید تمام مدت حاگم باشد، اما تصور می کنم حالا بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت داشته باشد.

 

 

من در گذشته گفته ام که ​​فوتبال همیشه مهمترین موضوع به نظر می رسد. امروز مسابقات فوتبال و فوتبال اصلا مهم نیستند. قطعا ما نمی خواهیم در یک استادیوم خالی بازی کنیم و نمی خواهیم بازی ها یا مسابقات به حالت تعلیق درآید، اما اگر این کار باعث شود یک فرد کمک می کند سالم بماند، فقط یک نفر، ما بدون هیچ سوالی این کار را خواهیم گرد. اگر این انتخاب بین فوتبال و منافع جامعه باشد، هیچ مشکلی نیست.

 

تصمیم و اعلامیه امروز با انگیزه ایمن نگه داشتن مردم اجرا می شود. به همین دلیل ما کاملا از آن پشتیبانی می کنیم. این ویروس نشان داده است که برای حضور در فوتبال هیچ ابایی ندارد. هیچ یک از ما در این لحظه نمی دانیم که نتیجه نهایی چه خواهد بود، اما ما به عنوان یک تیم باید اعتقاد داشته باشیم که مقامات بر اساس قضاوت و اخلاق درست تصمیم گیری می کنند.

 

بله، من سرمربی این تیم و باشگاه هستم، اما فکر می کنم در حال حاضر، با توجه به اینکه که افراد زیادی در شهر، منطقه، کشور و جهان با اضطراب و بلاتکلیفی روبرو هستند، صحبت کردن در مورد هر چیزی غیر از توصیه به مردم برای پیروی از مشاوره های تخصصی و مراقبت از خود کاملا اشتباه خواهد بود.

 

پیام لیورپول به هواداران ما فقط مربوط به سلامتی شما است. سلامتی خود را در اولویت قرار دهید. خطر نکنید. به اقشار آسیب پذیر جامعه ما فکر کنید و هرچه ممکن است با دلسوزی نسبت به آنها رفتار کنید. لطفا مراقب خود باشید و یکدیگر باشید."

ویروس کرونا یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا ویروس کرونا یورگن کلوپ سرمربی لیورپول یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروی: همه تیم‌ها از اشتباهات داوری سود و ضرر کردند/ ما به بیانیه سرخابی‌ها اهمیتی نمی‌دهیم

در روزهای اخیر شاهد صدور بیانیه از سوی باشگاه های استقلال و پرسپولیس هستیم و هر کدام از باشگاه ها خیلی سریع به اظهارات رقیب خود پاسخ می دهند. باشگاه استقلال مدعی شده که سرخپوشان بیشترین سود را از اشتباهات داوران داشتند و 6 گل آفساید در این فصل به ثمر رسانده اند و رقیبشان مخالف  VAR است. البته پرسپولیسی ها هم مدعی شدند که رقیبشان مصونیت دارد و کمیته های انضباطی و اخلاق برخوردی با آبی پوشان انجام نمی دهند.

 علی خسروی عضو کمیته داوران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   درباره اینکه کدامیک از ۲ تیم پرسپولیس و استقلال بیشترین سود را از  اشتباهات داوری بردند، گفت:  برای ۱۶ تیم  لیگ برتر هم به نفعشان و هم به ضررشان قضاوت‌ها بوده است.  داوری همین است و ما به بیانیه‌ها اهمیتی نمی‌دهیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم.

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره اظهارات جواد نکونام مبنی بر اینکه ۲ داور دربی پرسپولیسی بودند، گفت: نه، داوران ما طرفدار هیچ تیمی نیستند و طرفدار خداوند هستند.

خسروی درباره  زمان ورود VAR به فوتبال ایران گفت: ان شا الله این سیستم از نیم فصل دوم سال آینده  در فوتبال ایران استفاده می‌شود. طبق برنامه ۳۰ داور روز دوشنبه آموزش VAR می‌بینند. نلاش می‌کنیم به نیم فصل دوم برسانیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت سرخ‌ها | خداوکیلی یورگن کلوپ بیاید رضایت می دهی؟
  • گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!
  • یورگن کلوپ: احساس مزخرفی دارم؛ قهرمانی؟ احمق نیستم
  • لیورپول ۰ - ۱ کریستال پالاس/ کلوپ از رقابت بر سر قهرمانی کنار کشید+ فیلم
  • ۳۰ هزار پوند انگلیس برای تماشای یورگن کلوپ
  • گوگل جایگزین «یورگن کلوپ» می‌شود؟
  • خسروی: همه تیم‌ها از اشتباهات داوری سود و ضرر کردند/ ما به بیانیه سرخابی‌ها اهمیتی نمی‌دهیم
  • برنامه فدراسیون فوتبال آلمان در صورت شکست در حفظ یولیان ناگلزمان؛ یورگن کلوپ!
  • فصل پایانی و رویایی یورگن کلوپ در لیورپول به کابوس تبدیل می شود؟ / انیمیشن عمر مومنی