Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ کرونا ویروس این روزها تبدیل به یک معضل جهانی شده و نگرانی‌های زیادی را در کشورهای مختلف ایجاد کرده، اما این روزها این سئوال مطرح است چطور سیستم ایمنی بدن را برای مقابله با کرونا تقویت کنیم؟ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم، کرونا ویروس این روزها تبدیل به یک معضل جهانی شده و نگرانی‌های زیادی را در کشورهای مختلف ایجاد کرده است و  علائم و نشانه‌های بیماری کرونا ‌در ایران هم مشاهده و متاسفانه قربانی گرفته ‌است، اما به جز آگاهی در مورد علائم کرونا ویروس و نحوه پیشگیری و درمان یکی از عوامل مهم مقاومت در برابر کروناویروس بالا بردن سیستم ایمنی بدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توصیه پزشکان ‌این است که از کرونا نترسید، ترس و استرس سیستم ایمنی بدن را ضعیف می‌کند.‌ زمانی که یک عامل بیماری‌زا وارد بدن می‌شود، سیستم ایمنی تمام توان خود را برای دفع آن به کار می‌گیرد. برخی عوامل مانند سن، ژنتیک، عوامل محیطی و سابقه بیماری در عملکرد سیستم ایمنی موثر هستند؛ ولی راهکارهای متفاوتی برای تقویت سیستم ایمنی ارائه شده است که در پوسترهای زیر ‌به آن اشاره می‌شود:

انتهای پیام/ش

 

R1377/P/S6,60/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستم ایمنی بدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس

باشگاه پیکان پوستر جالبی برای بازی با هوادار طراحی کرده است.

طرفداری | پیکان و هوادار فردا از ساعت 16:30 به مصاف هم می روند.

پیکان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان هوادار است. این دیدار در ورزشگاه شهر قدس برگزار می شود. 

بازی رفت دو تیم با نتیجه 0-0 به پایان رسیده بود. باشگاه پیکان به مناسبت بازی مقابل شاگردان مسعود شجاعی پوستر جالبی با حضور رضا عنایتی سرمربی این تیم طراحی و منتشر کرده است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • درخواست آلمان برای تقویت دفاع هوایی اوکراین
  • محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی
  • غذا‌های مفیدی که بدن هر بیماری را تقویت می‌کند
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است