Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@12:26:08 GMT

فیلم منتشره از پارک چیتگر تهران در روزهای کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۰۹۶۷

با توجه به شیوع کرونا در کشور و افزایش روزانه تعداد قربانیان و مبتلایان، هنوز برخی شهروندان موضوع ابتلا به این ویروس را جدی نگرفته‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،اینجا پارک چیتگر تهران در غروب جمعه ۲۳ اسفند ۹۸ است. 

 به نظر شما چرا این گروه کرونا را جدی نمی‌گیرند؟ 

حتی در شرایط کنونی با وجود تذکر مداوم مسئولان مربوطه و رسانه‌ها و متخصصان، برخی شهروندان نسبت به منزل ماندن، شستشوی مداوم دست‌ها، رعایت نکات بهداشتی توصیه شده و حتی سفر نرفتن بی توجهی نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/4129/
 

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا پارک چیتگر شیوع کرونا بی توجهی مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین ماه + نحوه فعالیت بعد از سیزدهم

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از خدمت رسانی ۸ مرکز معاینه فنی در ایام تعطیلات نوروز باقیمانده خبر داد.

 سید محمد مهدی میرزایی قمی، سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در گفتگو با خبرنگار شهر در توضیح فعالیت مراکز منتخب شهر تهران در روز‌های دهم و دوازدهم فروردین ماه گفت: در روز‌های جمعه ۱۰ فروردین ماه و ۱۲ فروردین ماه مراکز بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت ۷ الی ۲۲ و مراکز شقایق، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، آزادی از ساعت ۷ الی ۱۴ فعال هستند.

 میرزایی قمی در توضیح تعداد مراکز معاینه فنی شهر تهران و نحوه فعالیت آن‌ها از ۱۴ فروردین ماه تا پایان ماه مبارک رمضان افزود: شهر تهران از بضاعت ۶۴ خط معاینه فنی مختص خودرو‌های سبک در ۱۷ مرکز ثابت و ۱۵واحد سیار با پراکندگی مناسب در سطح مناطق شهرداری تهران برخوردار است. مراکز بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت ۷ صبح الی۲۲، مراکز نیایش، الغدیر، دماوند، سراج و شهید چمران از ساعت ۷ الی ۱۷ و مراکز شقایق، خاوران، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، چیتگر، ابوذر، آزادی، ایران خودرو (۵۰۶۲) و کلیه واحد‌های سیار از ساعت ۷ الی ۱۸ فعال هستند. ضمنا از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به فعالیت تعدادی از مراکز در روز‌های تعطیل حتما جهت اطمینان از آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • نقش پروژه‌های شهری سبز بر بهبود سلامت شهروندان
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر ممنوع است
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شبهای قدر ممنوع است
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین ماه + نحوه فعالیت بعد از سیزدهم
  • فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • تمهیدات ترافیکی مراسم امام حسنی‌ها (ع) در ورزشگاه آزادی اعلام شد