Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فرزاد مافی عضو هیات علمی دانشگاه، مشاور میراث فرهنگی در وزارت نیرو و پژوهشگر مسائل‌فرهنگی و اجتماعی با ارسال نامه ای به جمالی‌پور استاندار قزوین که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار گرفت، در روزهای‌شیوع ویروس کرونا درخواست ویژه برای اقدامات جدی تر علیه این ویروس را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مافی ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی استاندار قزوین و مجموعه تحت امر در مدیریت بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا در بخشی از این درخواست آورده است: بحران‌های بزرگ را تصمیمات قاطع انسان های بزرگ به زانو در می آورد.

در مقام یک شهروند از آن برادر بزرگوار استدعا دارم؛ درصورت صلاحدید دستور فرمایند، مسئولان ذیربط با عنایت و اقدام ویژه در خصوص موارد ذیل باعث دلگرمی بیشتر هم استانی ها شوند.

تعطیلی بازارها، مراکز تجاری و واحدهای صنعتی و تولیدی که عدم فعالیت آنها در این زمان اخلال جدی در اداره امور استان و زندگی شهروندان ایجاد نخواهد کرد.

اتخاذ تمهیداتی جهت کاهش ترددهای غیر ضروری مردم در سطح شهرها و روستاهای استان حتی در صورت نیاز با توسل به ابزارهای قانونی تمهیدات لازم انجام شود.

به اقشار آسیب پذیر به ویژه تهیه و تدارک بسته های معیشتی و بهداشتی برای خانوارهای فاقد شغل و درآمد ثابت با استفاده از ظرفیت های موجود در استان توجه ویژه شود.

 از ظرفیت نهادها و افراد تاثیر گذار در سطح استان در راستای اطلاع رسانی صحیح و فرهنگ سازی جهت مقابله موثرتر با بحران، از جمله ظرفیت روحانیت معزز، فرهیختگان، معتمدین، هنرمندان، شوراهای اسلامی شهر و روستا و اصحاب رسانه استفاده شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگی و اجتماعی مدیریت بحران وزارت نیرو ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اظهار کرد: پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت فرعی شوشتر که برق بخش‌های گسترده‌ای از شهرستان شوشتر و روستا‌های اطراف آن را تامین می‌کند برای تامین برق پایدار، بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت داده شد.

علی اسدی با بیان اینکه این پروژه با ارزش سرمایه‌گذاری ۱۷۶۸ میلیارد ریال انجام شده است، افزود: دو دستگاه ترانس قدیمی موجود در پست هر کدام به ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپر تعویض و ۲ دستگاه ترانس جدید به ظرفیت هر کدام ۳۰ مگاولت آمپر مونتاژ و جایگزین آنها شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ادامه داد: یک ترانس ۳۰ مگاولت‌آمپری موجود در پست نیز با یک ترانس به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر تعویض شد تا ظرفیت پست فرعی شوشتر از ۱۱۴ مگاولت آمپر به ۱۴۰ مگاولت آمپر افزایش پیدا کند.

اسدی اضافه کرد: علاوه بر نوسازی ترانس‌ها و افزایش ظرفیتی که انجام شد، یک دستگاه ترانسفورماتور زمین، تعویض رله‌های مربوطه و تکمیل سیستم حفاظتی به همراه تعویض دو دستگاه بریکر ۱۳۲ کیلوولت قدیمی با بریکر‌های جدید و تعویض شش عدد CT ۱۳۲ کیلوولت ورودی ترانس‌ها، در این پست انجام شده است.

وی افزود: احداث فونداسیون برای ترانس‌های شماره یک و دو جدید و نیز ترانس زمین، احداث کانال کابل، احداث عملیات ساختمانی دو بی ۳۳ کیلوولت در خروجی ترانس شماره ۴، از دیگر اقدامات انجام شده در پست فرعی شوشتر در شهرستان شوشتر بوده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه معاونت بهره‌برداری در تلاش است تا شبکه موجود را با بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت آماده ورود به پیک بار کند، بیان کرد: پیش از این نیز پست برق فوق توزیع عبدالخان در شهرستان کرخه و پست برق فرعی ماهشهر افزایش ظرفیت و پست ذخیره گاز بهینه‌سازی شده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • تردد در محور قدیم کرج قزوین محدود می‌ شود
  • راه‌حل‌های یک پژوهشگر علوم اجتماعی برای افزایش جمعیت
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان
  • از خط قرمز برداشت از آب‌های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • رئیس سازمان مدیریت بحران : از خط قرمز برداشت از آب‌ های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ