Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@02:16:01 GMT

نارضایتی کارمندان در خصوص طرح زوج و فرد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۱۲۰۱

نارضایتی کارمندان در خصوص طرح زوج و فرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در پی شیوع کرونا ویروس مسئولان فارس از محدودیت در تردد و عبور و مرور‌ها در قالب طرح زوح و فرد خبر دادند. طرحی که، چون بستر مناسب ندارد در نخستبن روز از اجرا، نارضایتی کارمندان را به دنبال داشت.

پلیس راهور استان فارس اعلام کرده بود که برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و کاهش تردد در سطح شهر شیراز، طرح تردد خودرو‌ها به صورت زوج و فرد از امروز جمعه ۲۳ اسفند ۹۸ اجرا و اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای این طرح که به نظر می‌رسد جزو تصمیمات آنی وبدون کارشناسانه بود، بی توجهی رانندگان به زوح وفرد بودن پلاک خودرو را در پی داشت و البته محدودیت‌هایی هم برای برخی اقشار ایجاد کرد؛ اقشاری که به واسطه نوع خاص شغل خود، تردد بسیاری در سطح شهر دارند یا کارمندان که به واسطه نوع شغل خود باید در وقت اداری در محل خدمت حضور پیدا کنند.

پس از اعلام خبر اجرای طرح فوق، روابط عمومی ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز هم در اطلاعیه‌ای عنوان کرده بود که پیرو جلسه مشترک اعضای شورای شهر و شهردار شیراز درخصوص اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا و تصمیم مشترک بر کاهش آزمایشی خدمات دهی حمل و نقل مسافر درون شهری (ناوگان اتوبوسرانی و مینی بوسرانی) در روز‌های پنجشنبه و جمعه و با توجه به رشد صعودی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، خدمات حمل و نقل مسافر شیراز به صورت کامل متوقف می‌شود. بر اساس این بخشنامه، فعالیت ناوگان اتوبوسرانی و.. تعطیل شده و کارکنان ادارات، شرکتها، پرستاران، پزشکان و کسانی که ناچار به حضور در محل کار هستند و برای رفت و امد با مشکل مواجه می‌شوند و در پیام‌هایی به خبرگزاری باشگاه خبرنگاران خواستار مطرح شدن این مهم با مسئولان و پیگیری آن شدند.

اما تصمیمات کرونایی و افزایش آمار ابتلا به این بیماری علاوه بر شیراز در سایر شهرستان‌های فارس به جایی رسید که عنایت الله رحیمی، استاندار فارس هم از محدود شدن فعالیت صنوف مختلف با هدف ممانعت از شیوع بیشتر کروناویروس در این کلانشهر خبر داد.

پیش از این نیز طی روز‌های اخیر حرم‌های مطهر احمد بن موسی (ع)، حرم سید علاء الدین حسین (ع)، تمام اماکن و بقاع متبرکه و زائر سرا‌های استان فارس نیز تعطیل شدند.

بنابراین گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان طی تماس‌های مکرر با رییس پلیس راهور فارس و مسئول روابط عمومی موفق به مصاحبه تلفنی نشد.

سرهنگ مصطفی عباسی، رییس پلیس راهور فارس تنها به ارسال پیامی مبنی بر اینکه "فعلا اجرا نمیشود بعد از تصمیم گیری نهایی اطلاع رسانی می‌شود" اکتفا کرد.

انتهیا پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور حمل و نقل ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اورژانس فارس گفت: ۵ نفر از اعضای یک خانواده که از کوه‌های اطراف شهر شیراز اقدام به جمع آوری قارچ و استفاده از آن کرده بودند، دچار مسمومیت شدند.
محمدجواد مرادیان افزود: این افراد برای اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت علی اصغر  شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته اند.
افراد مشکوک به مسمومیت با قارچ در شیراز می‌توانند به بیمارستان حضرت علی اصغر واقع در انتهای خیابان سمیه، روبروی هتل هما و در شهرستان‌ها به بیمارستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

همه قارچ‌ها خوراکی نبوده و بعضی سمی و بسیار خطرناک هستند و باید از چیدن، خریدن و خوردن قارچ‌های روئیده شده در طبیعت، کوه و دشت پرهیز و تنها از قارچ‌های خوراکی پرورش یافته در کارخانه‌های معتبر استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد/ از تردد در مسیر‌های کوهستانی و رودخانه‌ها پرهیر کنید
  • گروه های پر خطر ، فردا در شیراز تردد نکنند
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور