Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  اقتصادآنلاین به نقل از نمناک، روتین آغازین صبح ها را اغلب مردم با حمام کردن شروع می کنند اما با این حال، شیوه ی شستشوی ما هرگز یکسان نیست و ممکن است متوجه نشده باشیم اما در همه ما تمایل به شروع حمام با یک قسمت خاص از بدن وجود دارد و ناخودآگاه بدن تصمیم می گیریم که کدام قسمت از بدن را اول بشوییم و این موضوع در مورد شخصیت ما اطلاعات زیادی می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در بحث جالب شخصیت شناسی مشاهدات خود را در مورد قسمت هایی از بدن که ابتدا در هنگام حمام کردن می شوییم جمع آوری و آنها را به عملکرد ذهنمان مرتبط می کنیم.

شخصیت شناسی جالب با نحوه حمام کردن شما

1. اگر ابتدا صورت خود را می شویید:

صورتمان اساسا از تمام 5 حس: بویایی، دیداری، چشایی، لامسه و شنیداری مراقبت می کنید و این بدان معنی است که شما در مورد این که چگونه دیده می شوید بسیار نگران هستید و می خواهید مراقبت بیشتری در این رابطه انجام دهید و شما همیشه در مورد آنچه که دیگران در مورد شما فکر می کنند نگران و حتی گاهی اوقات ناراحت و یا احساس استرس می کنید و ممکن است احساس خجالت هم نیز داشته باشید و در کل برای این افراد سخت است که چیزِ بدی راجب خودشان بشنوند.

شخصیت شناسی افرادی که ابتدا صورتشان را می شویند

شخصیت شناسی نحوه حمام کردن و شستشوی بدن

2. اگر اول قسمت های خصوصی خود را می شویید:

اگر بخواهید مناطق خصوصی خود را بشویید، احتمالا یک فرد بسیار خجالتی هستید و شما می توانید خودتان را یک درونگرا یا فردی با عزت نفس کم در نظر بگیرید و به شما در گروه های اجتماعی توجه زیادی نمی شود، با این حال کسانی که شما را از نزدیک می شناسند می گویند که فردی خالص و حقیقی هستید و شما سخت تلاش می کنید تا موضع خود را برآورده کنید.

3. اگر ابتدا بازو ها یا پاها را میشویید:

اگر از کسانی هستید که ابتدا به پاهای خود توجه می کنید، می توانید خود را یک فرد فروتن بدانید و با این حال، از طرفی بازو ها یا پاها نیز نماد قدرت و حقیقت است پس بنابراین، اول شستن آنها نشان می دهد که شما هیچ ترسی از ابراز انتخاب های خود ندارید ,اگر ابتدا زیر بغل خود را می شویید، به احتمال زیاد در محافل اجتماعی یک شخص قابل اعتماد و معتبر هستید , همچنین کسی هستید که از انجام کار سخت نمی ترسد.

شخصیت شناسی شستن پاها در ابتدا در حمام

تشخیص شخصیت افراد با اولین قسمت های بدن که اول در حمام می شویند

4. اگر ابتدا سینه خود را می شویید

اگر متوجه شدید که اول سینه خود را در حین استحمام می شورید ، احتمالا فرد مطمئن و راحت هستید و بسیار اهل عمل و رک می باشید و شما کاملا مصمم هستید و سردرگمی به سختی روی شما تأثیر می گذارد و دوست دارید که مستقل باشید و مردم شما را بابت این موضوع تحسین می کنند.

5. اگر اول موهای خود را می شویید:

اگر شما ابتدا سر یا موی بخشی از بدنتان را در حمام می شویید، فردی هستید که نظم را دوست دارد و قسمت بالای بدن شما به طور کلی قدرت را نشان می دهد و چنانچه اشاره کرده ایم همچنین زمان را بخوبی مدیریت می کنید و برای وقت شناسی ای که دارید، شناخته شده هستید و شما اغلب در هنگام انتخاب دوستانتان بیشتر به ذهن توجه می کنید تا ثروت.

شخصیت شناسی فردی که در حمام ابتدا مو می شوید

تست شخصیت شناسی از روی نحوه شستن بدن

6. اگر ابتدا شانه ها و گردن خود را می شویید.

اغلب افراد سخت کوش ، اول قسمت گردن و شانه خود را می شورند، شانه ها تحمل بار سنگین را نشان می دهند و یعنی همیشه می خواهند با کمال از دست همه چیز رهایی یابند و عملیشان کنند.

شما یک فرد مثبت هستید و همچنین از همه به یک میزان انتظار دارید و بسیار اهل رقابت هستید و می خواهید یک قدم جلوتر از هر کس دیگری باشید.

7. اگر ابتدا کمر خود را می شویید

کمر شما انعکاس آگاهی شما است که پشت شامل ستون فقرات و سیستم عصبی شما است که نقش مهمی در عملکرد مغزتان ایفا می کند و به این معناست که شما همیشه بسیار محتاط هستید و به راحتی به مردم اعتماد ندارید و شما همچنین عادت به انجام کارهای عمیق و دقت در تصمیم گیری دارید و تنهایی برای افرادی مانند شما پایان همه چیز نیست، بلکه فرصتی برای لذت بردن از آن است.

لطفا توجه داشته باشید که این آزمون فقط برای اهداف سرگرم کننده است و نمی توان آن را یک نظر حرفه ای دانست.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حمام ستون فقرات شخصیت شناسی سیستم عصبی شخصیت شناسی اگر ابتدا حمام کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ناطق نوری از دیدار با رئیس جمهور اوکراین؛ ایران به دنبال خرید بمب اتم بود؟

ناطق نوری در خاطرات خود نوشته است: به رئیس جمهور اوکراین گفتم: می‌دانید هشت سال جنگ داشتیم و بسیاری از ادوات نظامی و سلاح‌های ما از بین رفت و یا فرسوده شد و ما به شدت مشغول جبران آن هستیم.

به گزارش ایران، حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در زمان ریاست مجلس در سفر به اوکراین مذاکرات جالبی با رئیس جمهور این کشور داشته است.

ناطق نوری در بیان خاطرات خود از این سفر می‌گوید: در جلسه‌ای که با رئیس جمهور اوکراین داشتیم، بعد از صحبت‌های عادی به ایشان گفتم «می خواهم یک مقدار خصوصی با شما صحبت کنم» – این جلسات خصوصی کاربردش خیلی است – ایشان قبول کرد و بعضی‌ها را بیرون کرد. به رئیس جمهور اوکراین گفتم: «می‌دانید هشت سال جنگ داشتیم و بسیاری از ادوات نظامی و سلاح‌های ما از بین رفت و یا فرسوده شد و ما به شدت مشغول جبران آن هستیم. بالاخره این ادوات نظامی را برای تقویت خودمان باید تعمیر کنیم یا بخریم و در حد خودمان بنیه‌ی نظامیمان را بالا ببریم. ترجیح می‌دهیم از کشور‌های اروپای شرقی که الان به پول نیاز دارند و وضعشان خیلی خوب نیست – به خاطر تازه به استقلال رسیدن-سلاح‌ها را بخریم. البته اگر شما‌ها نفروشید ما از جای دیگر می‌خریم و لنگ نمی‌مانیم».

در خاطرات ناطق نوری آمده، بحث ما در جلسه خصوصی این بود که «شما تا کجا با ما هستید، چقدر و تا کجا به ما سلاح می‌فروشید؟» او اول یک کم جا خورد، یک شوخی کرد و گفت «آقای اسپیکر، آقای رئیس من اول از شما سوال کنم، شما رئیس مجلس هستید یا رئیس جمهور؟» من به ایشان گفتم «دو تا جواب دارم یکی این که ما مجلسمان با دولتمان خیلی تفاوت نمی‌کند و ما به هم کمک می‌کنیم. دوم این که من با آقای هاشمی بیش از سی سال است رفیقم، یعنی کار‌های او را آن طور که از دست من بر می‌آید برایش پیگیری می‌کنم. این مسئولان اجرایی هم به همین دلیل با من هستند» و به آقای تولایی اشاره کردم.

ایشان یک خورده جا خورد و ماند که چه جواب بدهد، من دوباره گفتم «تا کجا با ما هستید؟» آقای جواد لاریجانی که آدم زرنگ و باهوشی است یک نامه‌ای از زیر میز به من داد که ایشان خیال می‌کند که شما می‌خواهید بمب اتم از ایشان بگیرید، به او بگوئید چه می‌خواهید.» سپس من گفتم: البته ما بمب اتم و این چیز‌ها نمی‌خواهیم. ما دنبال این چیز‌ها نیستیم و مخالفیم. این را که گفتم او لبخند زد و به قول معروف یک کمی باز شد و گفت: زیر اتم هر چه بخواهید مشروط به این که مصالح ما را هم در نظر بگیرید».

دیگر خبرها

  • مدام احساس خستگی می‌کنید؟ احتمالا با کمبود این ویتامین روبه‌رو هستید
  • ایران به دنبال خرید بمب اتم بود؟
  • روایت ناطق نوری از دیدار با رئیس جمهور اوکراین؛ ایران به دنبال خرید بمب اتم بود؟
  • پرورش مرغ گوشتی در خانه آسان شد!
  • چه کنیم حمام و سرویس بهداشتی همیشه خوشبو باشد؟
  • آیا حمام کردن و یا شنا در استخر، روزه را باطل می‌کند؟
  • موزه فسیل‌های ۲۰ میلیون ساله و حمام سنگی دو جاذبه گردشگری کبودراهنگ
  • چند اسب اینجا می‌بینید؟
  • قایدی: از طارمی به خاطر پاس گلی که داد تشکر می‌کنم
  • قایدی: طارمی بازیکن بسیار باهوشی است