Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا به جذب لائوتارو مارتینز نزدیک تر شده است. 

 

طرفداری- علاقه بارسلونا به جذب لائوتارو مارتینز، وارد فاز جدیدی شده است. هر لحظه این احتمال بیشتر می شود که لائوتارو را فصل بعد در نیوکمپ ببینیم. 

به گزارش موندو دپورتیوو و توتواسپرت، در باشگاه اینتر، این انتظار می رود که تا قبل از 15 جولای، یک تیم بزرگ (که به احتمال زیاد بارسلونا است) با مبلغ 111 میلیون یورو، برای جذب مارتینز اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موندو گزارش داده که اینتر از هم اکنون به دنبال جذب جانشینی برای مهاجم آرژانتینی اش افتاده است. از گزینه هایی که اینتر مدنظر دارد، می توان به تیمو ورنر، اوبامیانگ و مارسیال اشاره کرد. 

همچنین از ایتالیا خبر می رسد که دستمزد مدنظر لائوتارو برای فصل بعد 18 میلیون یورو است، یعنی همان دستمزدی که آنتوان گریزمان در بارسلونا دریافت می کند. به علاوه، گفته می شود که اینتر ارزش مارتینز را حدود 150 میلیون یورو می داند و بارسلونا قصد دارد برای براورده کردن این خواسته باشگاه ایتالیایی، پیشنهاد بازیکن + پول به اینتر ارائه کند. 1 بازیکن از میان آلنیا و تودیبو، و یکی دیگر از میان راکیتیچ، ویدال، آرتور و سمدو. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟

سردار آزمون و مهدی طارمی، زوج خط حمله تیم ملی فوتبال کشورمان با ارزش ۱۰ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست‌های ایران در جدیدترین ارزش گذاری سایت ترانسفر مارکت شناخته شدند. در لیست ۱۰ فوتبالیست گران قیمت ایران ۸ لژیونر دیده می‌شود و سهم فوتبالیست‌های لیگ ایران تنها ۲ بازیکن است. یعنی ۸۰ درصد بازیکنان ارزشمند کشورمان لژیونر هستند.

پیش از این مهدی طارمی با ارزش ۱۲ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست ایران بود ولی بعد از نیمکت نشینی های مدام ارزش این بازیکن تا ۱۰ میلیون یورو کاهش یافت تا ارزشش با سردار آزمون یکسان شود.

بر اساس گزارش سایت ترانفسرمارکت، سهم لیگ برتر ایران از ۱۰ فوتبالیست کشورمان در این فصل تنها ۲ بازیکن پرسپولیس یعنی محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی ترابی هستند که در رده هشتم و دهم ایستادند.

۱۰ فوتبالیست گران قیمت ایران به تفکیک باشگاه هایش به شرح زیر هستند:

۱-سردار آزمون(لورکوزن-رم) : ۱۰ میلیون یورو

۲-مهدی طارمی(پورتو) : ۱۰ میلیون یورو

۳-علیرضا جهانبخش(فاینورد) : ۳.۷۰ میلیون یورو

۴-مهدی قائدی(شباب الاهلی-اتحاد کلباء) : ۲.۵ میلیون یورو

۵-اللهیار صیادمنش(وسترلو) : ۲.۵ میلیون یورو

۶-محمد محبی(روستوف) : ۲.۵ میلیون یورو

۷-سامان قدوس(برنتفورد) : ۲ میلیون یورو

۸-محمدحسین کنعانی زادگان(پرسپولیس) : ۲ میلیون یورو

۹-علی قلی زاده(لخ پوزنان) : ۱.۵ میلیون یورو

۱۰-مهدی ترابی(پرسپولیس) : ۱.۳۰ میلیون یورو

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • دختر لوئیز انریکه با هم تیمی فران تورس وارد رابطه شد
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • تصمیم گرفته شد؛ یولیان ناگلزمان سرمربی بعدی بایرن مونیخ می‌شود؟
  • ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!
  • هفته ۳۲ سری آ ایتالیا؛ توقف همه مدعیان، حادثه ناگوار برای بازیکن رم*