Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان شامگاه جمعه در نشست کمیته اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، همه دستگاه‌ها مکلفند همه ظرفیت‌های در اختیار خود را برای اطلاع رسانی در زمینه بیماری کرونا به کار برند. 

وی با اشاره به انبوه محتواهای تولید شده در این زمینه، متذکر شد: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به انتشار مطالب درست اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: مدیران هم می‌توانند متناسب با حوزه فعالیتی خود توصیه‌هایی را تدوین و منتشر کنند. 

وی انتشار اطلاعات درست را از مهمترین وظایف شورای اطلاع رسانی برشمرد و گفت: در حوزه اطلاع رسانی می‌توان از ظرفیت رسانه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد، اقشار و گروه‌های مختلف بهره برد. 

معتمدیان در راستای کیفیت بخشی و اثرگذاری بیشتر برنامه‌های صدا و سیما، استفاده از پتانسیل کارشناسان مذهبی، پرستاران، پزشکان، متخصصان، صاحبان صنوف مختلف، معتمدین و متنفذین را پیشنهاد داد. 

وی افزود: تمامی شهرداری‌های سطح استان می‌بایست بخش عمده‌ای از بیلبوردهای سطح شهرها را به موضوع کرونا اختصاص دهند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی نیز در ابتدای جلسه ضمن تشریح اقدامات کمیته اطلاع رسانی ذیل ستاد مدیریت بیماری کرونا استان گفت: پویش روابط عمومی‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و... از مهمترین اقدامات این کمیته است. 

ناصر خوش خبر به نظارت این کمیته بر عملکرد رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب و همچنین کانال‌های فعال در فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: در نتیجه رصدهای صورت گرفته ۵۰ پرونده تشکیل شده است.

اعضای حاضر در جلسه نیز به ارائه اطلاعات و تجربیات خود در زمینه تبلیغ و اطلاع رسانی پرداختند.

ویروس کرونا که به ۳۱ استان کشور سرایت کرده، براساس آخرین آمار رسمی، ۷۸ بیمار مبتلا و ۶ فوتی در خراسان جنوبی داشته است.

۹ شهرستان از ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی تاکنون درگیر با کرونا شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کشور دستگاه های اجرایی گروه های مختلف معاون سیاسی امنیتی ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تغییر در تیم اقتصادی دولت را شایعه دانست و گفت: قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد.   به گزارش ایرنا، سپهر خلجی روز چهارشنبه و در حاشیه نشست هیات دولت در گفت‌و گو با خبرنگاران به اتفاقات مثبت در حوزه اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش رشد اقتصادی، کنترل و کاهش حجم نقدینگی محصول تیم اقتصادی دولت بود که به طور منسجم انجام شد.   وی افزود: حتی تورم هم مهار شد و به اندازه یک واحد کاهش یافت. البته هدفگذاری دولت کاهش بیشتر تورم است.   رئیس شورای اطلاع رسانی دولت یادآورشد: همه این موارد محصول تلاش تیم مشترک و هماهنگ است شاید بعضی ها خیلی دوست ندارند این اتفاق بیفتد و شایعه ایجاد کنند و در واقع قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی