Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته شرکت اکتیویژن به طور ناگهانی یک بازی آنلاین و کاملا رایگان در سبک بتل رویال را وارد بازار کرد که ا اینجای کار استقبال بسیار خوبی از آن شده است. کمتر از یک ماه پیش بود که بسیاری از کاربران خبر از اضافه شدن یک بخش جدید به بازی Call of Duty: Modern Warfare را می‌دادند، اما شرکت اکتیویژن تصمیم گرفت این بخش را به دلیل وسعت آن، در قالب یک بازی کاملا جدید وارد بازار کند و بازی بتل رویال خود را با نام Call of Duty: Warzone وارد بازار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی اولین ورود اکتیویژن به سبک بتل رویال نیست، چرا که شرکت اکتیویژن در بازی Call of Duty: Blackout Ops 4 از حالت Blackout استفاده کرده بود که همان حالت بتل رویال، اما با نامی دیگر بود؛ طبق اعلام اکتیویژن، عنوان جددی این شرکت قرار است از جایگاه ویژه‌ای در بین بازی‌های اکتیویژن برخوردار باشد و اکتیویژن نیز برنامه‌های بسیار خاصی برای بازی Call of Duty: Warzone خواهد داشت.

در حال حاضر در هر دست از این بازی ۱۵۰ گیمر به مقابله با یکدیگر می‌پردازند، اما به تازگی اکتیویژن اعلام کرده است که قصد دارد تعداد گیمر‌های حاضر در هر دست از بازی را به ۲۰۰ نفر ارتقا دهد که به این ترتیب گیمر‌ها در قالب دو تیم ۱۰۰ نفره به مبارزه با یکدیگر خواهند پرداخت.

طبق اعلام یکی از مدیران Infinity Ward، اجرا بازی در حالت ۲۰۰ نفره، در حال حاضر امکان پذیر شده است و این قابلی جدید توسط شرکت سازنده مراحل آزمایشی خود را طی می‌کند. با افزایش تعداد بازیکنان موجود در این بازی، هیجان هر دست از بازی به شدت افزایش خواهد یافت و به این ترتیب گیمر‌های بیشتر در این بازی عضو خواهند شد.

بیشتر بخوانید: احتمال لغو نمایشگاه E3 امسال به علت شیوع کرونا

بازی Call of Duty: Warzone در حال حاضر به صورت رایگان برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمر‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای بازیWarzone بازی Call of Duty بتل رویال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: با بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی دو هزار و ۱۱۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته فاسد جمع‌آوری و معدوم شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حسن ذبیحی بعد از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: موالید شهرستان اردستان در سال 1401 تعداد 429 مورد بوده است و در سال 1402تعداد 399 نفر بوده‌اند که این کاهش را نشان می‌دهد اما رشد جمعیتمان نسبت به موالید و نسبت به مرگ و میر افزایش داشته است و از این رو در سال گذشته نسبت به سال 1401 رشد بهتر شده است.

وی افزود: موضوع جوانی جمعیت که مهمترین مسئله فعلی است باید گفت باروری کلی بر اساس سامانه سیب خیلی بهتر شده است و عدد باروری شهرستان اردستان طبق سامانه حدود 1.44 است و نسبت به سال قبل از آن افزایش داشته‌ایم و نسبت به آمار پنج ساله موالیدمان افزایش داشته که این می‌تواند خبر خوبی برای شهرستان اردستان باشد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: شعار اصلی هفته سلامت با نام سلامت و مشارکت با مردم است که با پشت میز نشستن درست نمی‌شود و با شبکه‌سازی و میدانی و مشارکت مردم موضوع جوانی جمعیت محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: در سال گذشته تعداد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی سه هزار و 740 مورد بوده که 258 اخطار صادر و 11 مورد پلمب صورت گرفته است و دو هزار و 110 کیلو گرم مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد جمع آوری و معدوم شده است.

وی ابراز داشت: موضوع بهداشت دهان و دندان در سال گذشته میانگین تعداد ترمیم دندان در سال گذشته سنین شش تا 14 سال که به صورت رایگان بوده است 198 مورد بوده و نسبت به سال قلش 30 درصد افزایش داشته است و میانگین خدمات بین موارد دانپزشکی یک هزار و 390 مورد بوده که 30 درصد افزایش داشته است و خدمات در حال حاضر به گروه شش تا 14 سال و زنان باردار رایگان انجام می‌شود.

81 هزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در استان تهران معدوم شد

ذبیحی با اشاره به موضوع واحد بهداشت و روان در سال گذشته بیان کرد: تعداد 9 هزار و 850 نفر را در مراکز جامع سلامت از نظر مصرف دخانیات، مواد و الکل غربالگری کرده‌اند و 573 مورد آن مثبت بوده است و 230 نفر هم مشاور روانپزشکی دریافت کرده‌اند و 10 هزار و 200 نفر هم در موضوع سلامت روان مورد قرار گرفته‌اند که 267 نفر آنان تحت درمان و مشاوره قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/802

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان
  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد
  • تامین آب پایدار و ارتقای ایمنی راه‌ها در اولویت مطالبه از دولتمردان است
  • رکوردشکنی هوش مصنوعی چینی
  • افزایش تعداد مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار مشترک