Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان دکتر نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی در گفتگوی با  خبرنگار ما ضمن رد برخی شایعات گفت هیچ بیمار کرونایی از استانی به استان دیگر منتقل نخواهد شد و اگر در استانی تعداد بیماران از ظرفیت مراکز درمانی بیشتر شد در همان استان برخی اماکن به نقاهتگاه تبدیل خواهد شد  وی ادامه داد حتی اعزام نیروی انسانی دانشگاه هم به استان دیگر هم مجاز نیست و باید با اطلاع وزارتخانه کارها دنبال شود دکتر دانایی که این روزها به نفر اول مبارزه با بیماری کرونا در استان تبدیل شده است بار دیگر از مردم عزیز استان سمنان درخواست کرد تا در منازل خود باقی بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۶

کد خبر 1364468

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: رئیس جمهور در چهارمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم صبح پنجشنبه وارد سمنان شد و مورد استقبال مقام‌های استانی قرار گرفت.

شرکت در جشن احیای ده‌ها واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در استان سمنان، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی، شرکت در جلسه شورای اداری، شرکت در جشن نهضت ملی مسکن و سخنرانی در جمع مردم این استان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور خواهد بود.

در زیر مجموعه از اخبار سفر رئیس جمهور به استان سمنان را ملاحظه می‌کند.

۱۰:۳۷ صد و نود و پنج هزار شغل در این زمینه تثبیت شده است

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور با بیان اینکه هشت هزار واحد راکد در کشور احیا شده است، گفت: ۱۹۵ هزار شغل در این زمینه تثبیت شده است.

دیگر خبرها

  • رییس جمهور استان سمنان را ترک کرد
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • قاسمی: سند تحول دانشگاه آزاد سکوی جهش از دانایی به توانایی است
  • واحدهای تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • واحد های تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور به سمنان