Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی شهید باهنر شیراز گفت: گروه جهادی دانشگاه برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا ۱۳ روستای استان کهگیلویه و بویر احمد را ضد عفونی و بین تمام ساکنین روستا ماسک توزیع کرد.

فرزاد بینا، مسئول بسیج دانشجویی شهید باهنر شیراز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: امروز خبر‌های فراوانی از شیوع بیماری کرونا و فعالیت خالصانه جهادگران می‌شنویم در این راستا دانشجویان و جوانان با نهایت شجاعت در حال خدمت رسانی به مردم مناطق مختلف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بینا مطرح کرد: گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا ۱۳ روستا از توابع شهرستان دیشموک استان کهگلویه و بویر احمد را ضد عفونی و بین تمام ساکنین روستا ماسک توزیع کرد.
مسئول بسیج دانشجویی شهید باهنر شیراز تصریح کرد: جا دارد در کنار این جهادگران یادی کنیم از دانشجویان و جوانان که بدون هیچ چشم داشتی شبانه روز پا به پای گروه جهادی بسیج دانشجویی شهید باهنر درحال مجاهدت برای مقابله با بیماری کرونا هستند.
وی گفت: ضد عفونی کردن مناطق محروم در دستور کار گروه جهادی دانشگاه قرار دارد و این عمل تا نابودی ویروس نوظهور کرونا یک روز در میان انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویروس کرونا بسیج دانشجویی مناطق محروم اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهید باهنر شهید باهنر شیراز گروه جهادی ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این سرای دانشجویی بخشی از مجموعه خوابگاهی غدیر وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز است و ظرفیت پذیرش هزار دانشجو را دارد.
وی افزود: سرای دانشجویی حضرت معصومه در سه طبقه با صرف بیش از ۳ میلیارد تومان هزینه بازسازی شده و دارای امکانات رفاهی، فرهنگی ورزشی است.
دکتر حسینی با بیان این که دختران دانشجوی شهرستانی که فاقد محل اسکان هستند می‌توانند ازاین خوابگاه‌ها استفاده کنند گفت. تمام امورات این سرای دانش جویی حتی تاسیسات وحراست آن نیز توسط بانوان انجام می‌شود.
وی افزود. برای سال‌های آتی قرار است با کمک خیرین خوابگاه دیگری برای دانش جویان متاهل تاسیس کنیم.

دیگر خبرها

  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ابراز خرسندی شهروندان گچساران از مرمت و بهسازی گلزار شهدا + فیلم
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان