Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-23@23:46:01 GMT

رهبر انقلاب: این روزها را قدر بدانید +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۲۲۲۹

رهبر انقلاب: این روزها را قدر بدانید +عکس

صفحه اینستاگرامی نوجوان منتسب به دفتر مقام معظم رهبری، پستی با مضمون "این روزها را قدر بدانید" منتشر کرد.

به گزارش جنوب نیوز، درست است که متاسفانه امسال ماه عزیزو مبارک رجب برابر شد با روزهای سخت و متفاوت کرونایی، اما خوب است حتی در این موقعیت نیز از فواید و مبارکی ماه رجب غافل نشده و این فرصت را حتی غنیمت بدانیم برای توسل و نزدیکی به خدا و معصومین و مطمئن باشیم قطعا آرامش فکری و ذهنی ما در شرایط سخت و دشوار ماحصل همین اعتقادات قلب و معنوی ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس صفحه اینستاگرامی نوجوان منتسب به دفتر مقام معظم رهبری که سخنان و توصیه‌های ایشان را در قالب تصاویر و ویدئوها برای مردم به خصوص نوجوانان بازگو و منتشر می‌کند به تازگی نیز تصویرنوشته‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب منتشر کرده و نوشت:

"این روزها را قدر بدانید...

اگر زرنگ باشیم، چیزی را به دست می‌آوریم که همه نعمت های دنیایی در مقابلش پوچ است.

بهار به توان بهار

‌نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار"





منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  سلامی گفت: در اولین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.
وی افزود: بنا بر سهمیه تعیین شده، ۴۰ نفر از کارگران پر تلاش سیستان و بلوچستان به نمایندگی از خانواده بزرگ کارگری، کارآفرینی و تعاونگران استان در این برنامه شرکت خواهند کرد.
سلامی افزود: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان هفته کار و کارگر نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، گرامی داشته می‌شود.
رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان همچنین در خصوص ویژه برنامه‌های این هفته در استان گفت: بازدید از واحد‌های کارگری و گفتگو با جامعه کار و تولید، برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی با حضور خانواده کارگران، تکریم خانواده معظم شهدای کارگر و دیدار نمایندگان جامعه کارگری با امامان جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی، بخشی از برنامه‌های هفته کار و کارگر در سیستان و بلوچستان است که امسال با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور
  • اثر جدید حسن روح‌الامین برای سروده رهبر انقلاب منتشر شد
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • کارگران به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند ‌
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • فیلم| نظر رهبر معظم انقلاب در مورد اهداف عملیات وعده صادق
  • گزارش تصویری | دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب