Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ارشد یکی از تیم های لیگ برتری به تلگراف گفته است: حتی اگر لیگ برتر انگلیس به صورت کامل به پایان نرسد، لیورپول قهرمان این دوره از رقابت ها خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در پی شیوع ویروس کرونا در اروپا و جهان، لیگ برتر انگلیس هم مانند خیلی دیگر از لیگ های اروپایی به تعویق افتاده و مشخص نیست چه زمانی آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ترس وجود دارد که لیگ برتر حتی در تابستان هم قابل پیگیری نباشد اما مدیر ارشد یک باشگاه جمعه اطلاع داده که مخالفت بسیار کمی برای اهدای قهرمانی به لیورپول وجود داشته است. شاگردان کلوپ ۲۵ امتیاز از منچسترسیتی رده دومی بیشتر کسب کرده اند و فقط ۲ پیروزی دیگر تا قهرمانی قطعی فاصله دارند. با این اختلاف فاحش، به نظر نمی رسد هیچکدام از تیم های رقیب، مخالفتی با اهدای جام به لیورپول داشته باشند.

مدیر ارشد یکی از تیم های لیگ برتری به تلگراف گفته است:

قصد اصلی این است که بازی های لیگ دوباره آغاز شود اما آیا چنین چیزی ممکن است؟ به نظر می رسد مشکلات بیشتری در راه است. این تمرکز وجود دارد که جام به لیورپول اهدا شود.

لیگ برتر قرار است تا ۳ آوریل معوق باشد اما با توجه به وضعیت موجود، بعید است بازی ها پس از آن هم پیگیری شود. به احتمال فراوان پس از آنکه این فصل لیگ برتر ناتمام باقی می ماند و قهرمانی به لیورپول اهدا می شود، فصل آینده با ۲۲ تیم برگزار می شود. جام اتحادیه برای فصل آینده لغو می شود و در پایان فصل آینده، به جای ۳ تیم، ۵ تیم به چمپیونشیپ سقوط می کنند.

پی نوشت: باید منتظر ماند و دید در صورت تعطیلی کامل لیگ های دیگر در سراسر جهان، آیا آن ها نیز به همین منوال عمل خواهند کرد یا خیر؟ مسئله ای که تبدیل به یکی از بحران های روز ورزش دنیا شده است.

تلگراف

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار لیورپول قهرمان لیگ برتر انگلیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول

یک فصل مانده به خداحافظی با گودیسون پارک، اورتون بلاخره به طلسم پیروزی در دربی پایان داد.

طرفداری | اورتون در چارچوب دیدار معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر پیروزی مهم و بزرگی مقابل لیورپول کسب کرد. 

پیروزی 2-0 اورتون مقابل لیورپول در کنار افزایش فاصله این تیم با منطقه سقوط به هشت امتیاز، دستاورد دیگری نیز برای تافی‌ها دارد. به گزارش اسکواکا، آن‌ها برای اولین بار از اکتبر سال 2010 در چارچوب دربی خانگی مرسی‌ساید مقابل قرمزها به برتری دست یافتند. در سال 2010، میکل آرتتا و تیم کیهیل گلزنان دیوید مویس بودند. در بازی یاد شده، جو کل و پل کانچسکی با پیراهن لیورپول به میدان رفته بودند. شان دایچ با پیروزی امروز در کنار کارلو آنچلوتی تنها مربی‌ای به شمار می‌رود که مقابل یورگن کلوپ در دربی مرسی ساید به برتری دست یافته است. 

اورتون 2-0 لیورپول؛ خاکستر یک امید ویرانگر

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود