Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: خود قرنطینگی بهترین روش برای مبارزه با کرونا است و هواداران هم که برای آغاز مسابقات لیگ مثل ما دلتنگ هستند باید بیشتر این مسائل را رعایت کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید بوحمدان مدافع تیم ذوب‌آهن اصفهان پیرامون آخرین وضعیت این تیم و زمان شروع تمرینات به خبرنگار برنا گفت: تمرینات ما تعطیل شده است و ما در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌بریم و زمان آغاز دوباره تمرین هم اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرایط کشورمان و بیشتر مناطق دنیا به دلیل شیوع کرونا ویروس بحرانی است و همه ما دچار نگرانی هستیم. باید از همه پزشکان پرستاران که در این روزهای سخت در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند خسته نباشید بگویم و از آنها تشکر کنم. همه باید در شرایط فعلی آنچه که به صلاح است را انجام دهیم و خود قرنطینگی بهترین روش برای مبارزه با کرونا است و اینکه اگر همه در خانه بمانیم و بتوانیم مسائل بهداشتی را رعایت کنیم خیلی زود این شرایط در کشور ما به پایان می‌رسد و به امید خدا می‌توانیم دوباره شاهد بازگشت به زندگی عادی و آغاز مسابقات فوتبال باشیم و فکر می‌کنم هواداران هم که برای آغاز مسابقات لیگ مثل ما دلتنگ هستند باید بیشتر این مسائل را رعایت کنند.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به روند مثبت این تیم در چند هفته اخیر تصریح کرد: ذوب‌آهن روند خوبی را در پیش گرفته و توانستیم در جدول خود را از منطقه خطر دور کنیم، اما جایگاه ذوب‌آهن مکان یازدهم جدول نیست و از این رو در ادامه مسابقات نیز ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم بهترین رتبه را کسب کنیم. البته می‌دانیم شانسی برای کسب سهمیه آسیایی نداریم وتلاش می‌کنیم تا به خاطر هواداران بهترین جایگاه را کسب کنیم. بنده در پایان یک بار دیگر از تمامی مردم این کشور می‌خواهم به مواردی که مسئولان وزارت بهداشت بر روی آن تاکید دارند دقت کنند و خواهش می‌کنم افراد از خانه‌هایشان بیرون نیایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ذوب آهن لیگ برتر فوتبال حمید بوحمدان کرونا ویروس کرونا بوحمدان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران در پایان مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با ۱۲ گل زده در کنار تیم ملی فوتسال عراق، زهردارترین و بهترین خط حمله مسابقات را از آن خود کرده و همانند اردوار گذشته توپخانه تیم ملی داغ بوده است. 

سعید احمدعباسی ستاره و لژیونر تیم ملی فوتسال که در باشگاه وینا البالی والدپیناس اسپانیا توپ می‌زند تا به اینجای رقابت‌ها شش گل به ثمر رسانده و در نیمی از گل‌های تیم ملی نقش بسزایی را ایفا کرده است. احمدعباسی در کنار گل‌هایش، دو گل را برای ملی‌پوشان ساخته و طراحی نموده تا از او به عنوان بهترین بازیکن مسابقات تا پایان مرحله گروهی یاد کنند‌.

سعید احمد عباسی در هر سه دوئل تیم ملی دبل کرده است و با توجه به اختلاف سه گله‌اش با نفر دوم جدول گلزنان (طارق سلیمان بازیکن عراق) کاندید اصلی کفش طلایی جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود و با توجه با عملکرد خیره کننده‌اش، این شانس را هم دارد تا بهترین بازیکن مسابقات لقب بگیرد.

وحید شمسایی حساب ویژه‌ای روی ستاره لژیونرش در مراحل حذفی و مسیر قهرمانی باز کرده است و حالا مشخص شد که چرا او در طول این مدت مدام اصرار داشته که احمدعباسی در جام ملت‌ها حضور پیدا کند

دیگر خبرها

  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • آغاز مرحله جدید طرح یسنا در کهگیلویه و بویراحمد
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم