Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد محمدزاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۲ هزار تن جو توسط تشکل‌های استانی دامداران و همچنین شرکت پشتیبانی امور دام بین دامداران استان توزیع شده است که از این میزان ۲ هزار تن در اسفند ماه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد زاده افزود: در این مدت همچنین ۲۱ هزار ۵۰۰ تن ذرت توسط تشکل‌های دامداران و مرغداران و شرکت پشتیبانی امور دام بین مرغداران،دامداران و کارخانجات خوراک دام استان توزیع شده است.

او عنوان کرد: کنجاله سویا توسط تشکل‌ها ،اتحادیه گاوداران و دامپروران و شرکت پشتیبانی امور دام به میزان ۱۱هزار و ۲۶۶ تن بین مرغداران ،دامداران و کارخانجات خوراک دام استان توزیع شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: علاوه بر این سبوس گندم نیز توسط تشکل هاو شرکت تعاونی‌های گاودارن ودامداران وکارخانجات خوراک دام سطح استان از طریق سامانه سبوس گندم به میزان ۲۱ هزار و ۸۷۶  تن توزیع شده که توسط تشکل‌های دامداران خریداری و بین دامداران استان توزیع شده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی خراسان شمالی نهاده دامی استان توزیع شده توسط تشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه

 ابوالقاسم اکبری با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی هواشناسی گفت: با هدف حفظ سلامت دانش آموزان، همه اردو‌های مدارس در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ لغو شد.

هر ساله مدارس خراسان شمالی در اردیبهشت ماه اردوی دانش آموزی را برنامه ریزی می‌کنند.

خراسان شمالی ۹۳ هزار دانش آموز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • هشدار؛ جان زمین در خراسان‌شمالی مکیده می‌شود
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی