Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@23:08:30 GMT

فرماندار:کیفیت آرد شهرستان خرمشهر مطلوب نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۳۰۹۴

فرماندار:کیفیت آرد شهرستان خرمشهر مطلوب نیست

به گزارش ایرنا محمد حیدری جمعه شب در نشست شورای آرد و نان شهرستان خرمشهر توزیع آرد بی‌کیفیت در این شهر را نوعی تخلف آشکار دانست و افزود: اجازه نمی‌دهیم شهرستان خرمشهر اسیر انحصارگران شود و مردم مورد ظلم قرار گیرند.

وی اظهار داشت: انتظار می‌رود دستگاه قضایی با متخلفان، مفسدان و اخلالگران که امنیت غذایی و قوت مردم خرمشهر را به خطر می‌اندازند، برخورد قاطع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری از انحصاری بودن کارخانه آرد خرمشهر انتقاد کرد و گفت: انحصاری بودن کارخانه آرد خرمشهر و دادن ۱۰۰ درصدی سهمیه خرمشهر به این کارخانه قابل قبول نیست لذا باید سهمیه آرد خرمشهر از این کارخانه ۵۰ درصد مصوب شود و ۵۰ درصد دیگر خارج از شهرستان تامین شود.

وی با بیان اینکه هر جا که انحصار وجود دارد قدرت و فساد به دنبال دارد گفت: اکنون دستگاه قضا تیغ خود را به سمت حذف کردن رانت‌ها کشیده است.

حیدری اظهار داشت: در این شرایط بحرانی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان وقت خود را صرف مبارزه با بیماری کرونا معطوف کرده لذا فرصت نظارت بر کارخانه آرد را ندارد و کارخانه آرد  خرمشهراز این فرصت سوء استفاده کرده است.

وی در ادامه گفت: اتحادیه نانوایان خرمشهر توانایی خدمات رسانی به نانوایان و مردم را ندارد لذا اتاق اصناف شهرستان باید با قبول مسوولیت نسبت به منحل کردن این اتحادیه اقدام کند و  انتخابات مجدد برگزار کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر با بیان اینکه باید پاسخگوی حق مردم باشیم، گفت: از فردا اگر هر یک از واحدهای نانوایی تعطیل باشند سهمیه آرد آن واحد قطع و متعاقبا پروانه آن باطل می‌شود.

حیدری اطلاع رسانی به مردم را مهم بیان کرد و گفت: مردم رفتار صادقانه ما را می‌پذیرند لذا در بحث کاهش کیفیت آرد باید به مردم اطلاع رسانی می‌شد.

وی ادامه داد: الان در شرایط بحرانی بار سنگین بر دوش مردم است و از سوی دیگر دشمن در همه زمینه ها از جمله گندم، دارو و صنعت علیه ایران اعمال فشار می‌کند.

معاون اداره کل غله استان خوزستان نیز در این نشست گفت: سه عامل اولیه کیفیت آرد، ماشین‌آلات و نیروی انسانی در کیفیت نان موثر هستند.

امید جهان‌نژاد با بیان اینکه اداره غله در کار سهمیه‌بندی دخالت ندارد، گفت: بحث سهمیه بندی کارخانه‌های آرد به عهده کارگروه‌ها است و بر اساس اعلام این کارگروه در سامانه بارگذاری می‌کنیم لذا ما تامین کننده گندم و توزیع آرد به اتحادیه نانوایان و کار نظارت با اداره صنعت، معدن و تجارت است.

وی ادامه داد: از فردا کارگروه کنترل کیفی کارخانه آرد خرمشهر سرکشی و نمونه‌برداری لازم را از آرد کارخانه خرمشهر انجام می‌دهد و هر ابهام و موردی وجود داشته باشد برخورد می کند.

 رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر نیز در این نشست گفت: تامین گندم و آرد به عهده اداره غله است و معاونت غذا و دارو بر کیفیت آرد کارخانه نظارت دارد.

بیژن بداغی افزود: اداره صمت بر قیمت نان و بر کیفیت آرد نیز نظارت دارد.

کیفیت پایین نان در خرمشهر موجب گله مندی شهروندان خرمشهری شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان خوزستان جهان خدمات رسانی دستگاه قضایی صنعت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کارخانه آرد کیفیت آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ گردشگر از اسکله‌های بندر خرمشهر

ایسنا/خوزستان مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با اشاره به استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از اسکله‌های گردشگری دریایی در رودخانه کارون، گفت: از آغاز طرح نوروزی (۲۴ اسفندماه) تاکنون ۸ هزار و ۷۵۹ نفر از اسکله‌های گردشگری دریایی بندر خرمشهر بازدید کردند.

علی عسکری در گفت و گویی رسانه‌ای با تاکید بر اهمیت گردشگری دریایی اظهار کرد: پروژه طراحی، ساخت، حمل و نصب ۸ پست اسکله فلزی در ۴ نقطه رود کارون به سفارش اداره کل بنادر و دریانوردی خرمشهر در راستای توسعه و رونق زیرساخت‌های گردشگری دریایی خرمشهر با تکیه بر توان و دانش متخصصان داخلی در سال‌های گذشته انجام شد که خوشبختانه در ایام نوروز با استقبال گسترده مسافران و گردشگران رو به رو می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: محدوده طرح ایمنی سفرهای نوروزی در رودخانه کارون از ابتدای دهانه کارون تا انتهای پل آزادی خواهد بود.

عسکری بیان کرد: توزیع جلیقه نجات، نظارت بر رعایت نکات ایمنی از سوی شناورها و همچنین ورود برای انجام عملیات نجات در صورت بروز مشکل، بخشی از وظایف اداره کل بندر و دریانوردی برای رقم خوردن تجربه‌ای شیرین از تفریح‌های آبی در شهرستان خرمشهر است.

وی یادآور شد: طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز از ۲۴ اسفندماه آغاز شده است و تا ۲۴ فروردین‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • مطالعه و همکاری بین دستگاهی؛ عوامل موثر توسعه گردشگری در سواحل
  • راه‌اندازی کارگاه و کارخانه‌های تولیدی بومی
  • باز شدن پای مردم به تولید نیازمند بازشدن چشم و گوش همه قوا در امر اقتصاد است
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • ثبت حضور بیش از ۱۶ هزار گردشگر در اسکله های خرمشهر
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند
  • بازدید بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ گردشگر از اسکله‌های بندر خرمشهر
  • سکانس‌هایی از فیلم مشت