Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: اکنون حدود ۳۰ میلیارد متر مکعب حجم موجودی آب سدهای کشور است و از همین رو دغدغه‌ای وجود ندارد.

«محمد حاج رسولی ها»  با اشاره به اینکه اکنون از نظر تامین آب شرایط خوبی وجود دارد،‌ افزود: اگرچه در تامین آب مشکلی وجود ندارد اما به لحاظ توزیع، ظرفیت خطوط و مخازن۲۴ ساعت شرایط متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران ادامه داد: بر این اساس نیاز است تا مردم در زمان پیک، مصارف خود را مدیریت کنند.

به گفته وی، به لحاظ تامین، منابع سطحی و زیرزمینی در شرایط خوبی قرار دارند و با بارش های مناسبی که صورت گرفته سدها آبگیری خوبی داشته‌اند.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه مراقبت های ویژه‌ای برای مقابله با سیلاب نیز صورت گرفته، افزود: استان‌های جنوبی به ویژه هرمزگان و بوشهر از نظر تامین آب شرایط مناسبی دارند. استان تهران نیز در ذخیره آب وضعیت مطلوبی دارد اما در بخش توزیع نیاز به همراهی مردم برای اعمال روش های بهینه مصرف است.

 همزمان با شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور میزان مصرف آب به طور چشمگیری افزایش یافته به گونه‌ای که وزیر نیرو در روزهای اخیر بر ضرورت مدیریت مصرف از سوی مردم تاکید کرده است.

 ایرنا

برچسب ها: منابع آب ، سد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: منابع آب سد منابع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش بی سابقه موجودی پرونده‌ها در دادگاه‌های تجدید نظر ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، عمران علیمحمدی ظهر یکشنبه در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه وعده صادق در تنبیه جنایتکاران رژیم صهیونیستی غاصب، گفت: وعده صادق عملیات غرورآفرینی بود که نسبت به دشمن غاصب صهیونیستی تا به امروز، بی‌نظیربود، که این عملیات برگرفته از قدرت ایمان و مجاهدت‌های نیروهای انقلابی سپاه پاسداران و کلیه نیروهای مسلح بود که این مجاهدت بزرگ را آفریدند و دل همه ی مومنین، مستضعفین و آزادگان جهان را شاد کردند.

وی از تلاش‌های مجدانه و مخلصانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در تمامی عرصه‌ها به صورت جهادی در کنار مردم حضور دارند تقدیر و تشکر کرد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان ایلام با اشاره به تلاش بی وقفه و جهادی کارکنان قضایی و اداری مجموعه دادگستری استان ایلام در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: دادسراهای استان از حیث شاخص کم‌ترین موجودی مقام اول کشور و دادگاه‌های کیفری ۱ و ۲ نیز مقام اول کشوری را کسب نمودند.

وی از کاهش بی سابقه موجودی پرونده‌ها در دادگاه‌های تجدید نظر استان، دادگاه خانواده، دادگاه انقلاب و دادگاه‌های حقوقی و کیفری در سال گذشته و به تبع آن رفع اطاله دادرسی خبر داد و گفت: موقعیت و جایگاه برتر دادگستری استان ایلام از منظر شاخص‌های کشوری نمایان‌گر ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مردم شریف استان است.

علی‌محمدی گفت: دادگستری استان ایلام در شاخص تکریم ارباب رجوع در زمستان سال گذشته رتبه اول کشور و در فروردین ماه ۱۴۰۳ تا به امروز رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

در ادامه این دیدار سردار شاکرمی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: امر قضاوت همانند عبادت است و کارکنان دستگاه قضایی با تکریم ارباب رجوع، اجرای عدالت و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها به صورت شبانه روز تلاش می‌کنند که این تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته علاوه بر اجر معنوی باعث افزایش رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی شده است.

وی از تلاش‌ها، زحمات و خدمات دلسوزانه دستگاه قضایی استان در جهت حل مسائل و مشکلات مردم تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6084587

دیگر خبرها

  • مدیریت بیش از ۲۷۰ میلیون متر مکعب آب در بارندگی اخیر سیستان و بلوچستان
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی
  • کاهش بی سابقه موجودی پرونده‌ها در دادگاه‌های تجدید نظر ایلام
  • ‌اضافه شدن ۳۰ میلی‌متر به میانگین آب سدهای فارس
  • این ۱۱ سد کشور کاملا پر شدند
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه
  • تاکید دیوان محاسبات بر لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح
  • مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال داده می‌شود؟
  • تغذیه بیش از ۲۵۰ هزار متر مکعب آب به سفره‌های زیر زمینی ریگان
  • یک سد دیگر در جنوب کشور سرریز شد