Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@22:25:17 GMT

اولین بازیکن بوندسلیگا که به کورونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۳۷۸۸

اولین بازیکن بوندسلیگا که به کورونا مبتلا شد

تست کرونای بازیکن پادربورن مثبت اعلام شد تا نخستین بازیکنی در رقابت‌های بوندسلیگا باشد که به این ویروس مبتلا می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از البیان، ویروس کرونا که در چین شناسایی و شیوع پیدا کرد دنیای ورزش را هم تحت تاثیر قرار داده و باعث لغو شدن و به تعویق افتادن بسیاری از لیگ‌ها و رقابت‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمان یکی از کشورهایی است که ویروس کرونا در آن در حال افزایش است و همین باعث شد تا رقابت‌های بوندسلیگا هم به تعویق افتد.

چند ساعت بعد از به تعویق افتادن رقابت‌های بوندسلیگا باشگاه پادربورن آلمان از ابتلای لوکا کیلیان، بازیکن خود به کرونا خبر داد.

کیلیان نخستین بازیکن در رقابت‌های بوندسلیگاست که به این ویروس مبتلا شده است. باشگاه پادربورن اعلام کرد که این بازیکن تحت درمان و مراقبت قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوندسليگا کروناویروس رقابت های بوندسلیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان طلسم نورکوزن؛ اولین قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا با شکستن هژمونی بایرن مونیخ

نگاهی به تیم‌هایی با بیشترین قهرمانی متوالی در لیگ‌های اروپایی انداخته‌ایم.

طرفداری | بایرلورکوزن سرانجام به اولین قهرمانی خود در بوندسلیگا دست یافت.

شاگردان ژابی آلونسو در هفته بیست و نهم بوندسلیگا مقابل وردربرمن قرار گرفتند و در استادیوم خانگی خود، بای آرنا، موفق به پیروزی 5-0 مقابل این تیم شدند. برد بایرلورکوزن برابر وردربرمن، حکم قهرمانی تیم آلونسو را به طور رسمی امضا کرد تا این پایانی به طلسم ناکامی‌های بایرلورکوزن در بوندسلیگا باشد. تیمی که هواداران دیگر تیم‌های آلمانی به آن لقب نورکوزن را داده بودند. سایت ترانسفرمارکت به بهانه اولین قهرمانی بایرلورکوزن و شکستن هژمونی بایرن مونیخ در بوندسلیگا اقدام به معرفی باشگاه‌هایی با بیشترین تعداد قهرمانی متوالی در لیگ‌های اروپایی کرده است.

اولین قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا به معنای پایانی به برتری بزرگ بایرن مونیخ در بوندسلیگا بود. بایرن مونیخ با کسب 11 قهرمانی متوالی در صدر باشگاه‌هایی در اروپا قرار گرفته بود که دارای بیشترین تعداد قهرمانی متوالی بود. پس از بایرن مونیخ، سلتیک، یوونتوس، رنجرز و باز خود سلتیک تیم‌هایی هستند که با 9 قهرمانی متوالی، مشترکا در جایگاه بعدی از حیث تعداد قهرمانی‌های متوالی در بین 10 لیگ سرشناس اروپایی قرار می‌گیرند.

باشگاه‌هایی با بیشترین تعداد قهرمانی‌های متوالی در لیگ‌های اروپایی تیم‌هایی با بیشترین قهرمانی‌های متوالی در لیگ‌های اروپایی

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • مروری بر آخرین تیم‌هایی که برای اولین بار در پنج لیگ معتبر اروپایی قهرمان شده‌اند
  • آلونسو: این قهرمانی تاریخی است ولی بیشتر می‌خواهم
  • جدال اودینزه و رم به دلیل یک حادثه نیمه‌تمام ماند
  • پیام تبریک بایرن مونیخ به بایرلورکوزن؛ شما بوندسلیگا را به وجد آوردید
  • بای آرنا شادمان از اولین قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا؛ ممنونیم کنیگ ژابی / عکس
  • تاریخ سازی ژآبی آلونسو در بوندسلیگا
  • بایرلورکوزن برای اولین‌بار در تاریخ قهرمان بوندس‌لیگا شد
  • پایان طلسم نورکوزن؛ اولین قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا با شکستن هژمونی بایرن مونیخ
  • شوک به بایرن: فصل برای ستاره فرانسوی تمام شد