Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس گفت: اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال کمک به پیشگیری از شیوع کروناویروس برای بیماران خاص، سالمندان و بیماران زمین گیر و صعب العلاج در استان فارس اختصاص یافته است.

محمد بدری شنبه 24 اسفند در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه حدود 5700 بیمار صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد در استان فارس شناسایی شده‌اند گفت: این تخصیص اعتبار به طور ویژه و با هدف توانمندسازی خانواده های دارای بیمار زمین گیر و صعب العلاج در برابر شیوع کرونا ویروس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به هر بیمار صعب العلاج حدود 350 تا 400 هزار تومان کمک هزینه درمانی تعلق می‌گیرد که این مبلغ به طور مستقیم به حساب بیمار واریز می‌شود. 

معاون حمایت و سلامت امداد فارس از توزیع مبلغی به عنوان کمک هزینه به نیازمندان استان نیز خبر داد و گفت: این مبلغ برای مددجویان تحت پوششی که در این ایام به هر نوعی مشکل دارند در نظر گرفته شده است. 

بدری با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته مددجویان شهری بیمه پایه و مکمل کمیته امداد بودند، گفت: امسال بر اساس تفاهم نامه بین امداد و سازمان بیمه سلامت همه مددجویان اعم از شهری و روستایی تحت پوشش بیمه سلامت هستند و  از بسته ویژه بیمه تکمیلی امداد در مراکز طرف قرار داد دولتی برخوردار خواهند بود. 

معاون کمیته امداد فارس گفت: همه ساله مبالغی نیز بابت تامین تجهیزات بیماران زمین گیر و صعب العلاج در اختیار این بیماران قرار می گیرد، اکنون با توجه به شرایط فعلی تعدادی از خانوارها در قالب تبصره 14 تحت حمایت قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس کمیته امداد امداد فارس صعب العلاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۲۷۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان گفت: ارائه خدمات حقوقی، مشاوره‌ای و قضایی به خانوار‌های تحت حمایت یکی از بسته‌های خدماتی این نهاد برای کمک رسانی و رفع مشکلات آنها است و در سال گذشته ۲ هزار و ۷۱۲ مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شد.
جواد کرانی با بیان اینکه میز خدمت حقوقی برای کمک به مددجویان در امور حقوقی و ارتقای سطح آگاهی آنان، با هدف جلوگیری از پایمال شدن حقوق مددجویان تحت حمایت تشکیل شده، ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۴۹۰ پرونده مددجویان در محاکم قضایی پیگیری شده است.
وی افزود: تنظیم و تقدیم ۵۰۷ لایحه، اظهارنامه و دادخواست به مراجع قضایی و ۷۰ مورد شرکت در جلسات رسیدگی، از جمله اقدامات حوزه حقوقی استان اصفهان در سال گذشته بوده است.
رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان، گفت: از دیگر برنامه‌های این حوزه، ارائه آموزش‌های حقوقی به صورت حضوری و مجازی، برای بهره مندی و افزایش سطح آگاهی ۴ هزار و ۳۰۰ نفر از مددجویان بوده است.

دیگر خبرها

  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • بیش از ۸۰ درصد مددجویان روستاهای استان گلستان مالک مسکن هستند
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • اهدای ۲ هزار و ۸۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد فارس
  • واگذاری ۳هزارو ۳۵۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • ارائه ۲۷۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد اصفهان