Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بیمه سلامت فارس با بیان اینکه سامانه 1666 به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات مردم در مورد بیماری کرونا ویروس می باشد گفت: به طور متوسط روزانه 15 هزار نفر از طریق این سامانه در مورد سوالات مربوط به کروناویروس مشاوره می‌گیرند.

فرهاد لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شیراز با اشاره به پاسخگویی 24 ساعته سامانه 1666 در مورد بیماری کرونا ویروس، اظهار داشت: سعی شده تا از طریق سامانه 1666 با استقرار تیم‌های پزشکی و پرستاری بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم تا از رفت و آمدهای غیرضروری برای اطلاع از این بیماری یا علائم شبه کرونا جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت فارس از پاسخگویی 120 خط تلفن اختصاصی از طریق کادر پزشکی مستقر در مرکز سامانه 1666 خبر داد و افزود: در تلاش هستیم تا در کنار سایر مجموعه‌های خدماتی در این شرایط بحرانی به بیمه‌شدگان و هموطنان خود خدمات غیرحضوری ارائه دهیم.

وی در خصوص بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت که تاریخ اعتبار دفترچه‌ آنان منقضی و داری برگه سفید است؛ گفت: با تدابیر اندیشیده شده، دفترچه‌های تمامی بیمه شدگان تا تاریخ 31 فروردین 99 اعتبار دارد و بیمه شدگان نیاز به مراجعه حضوری برای تمدید اعتبار ندارند.

لطفی ادامه داد: تنها بیمه شدگان صندوق بیمه ایرانیان باید برای تمدید اعتبار در دفاتر پیشخوان حضور یابند که جمعیت بیمه‌شدگان این صندوق بیمه ای در استان فارس کمتر از 30 هزار نفر است که می توانند به 72 دفتر پیشخوان استان فارس برای تمدید دفترچه خود مراجعه کنند.

همچنین مدیرکل بیمه سلامت فارس، اعلام کرد: دفترچه بیمه شدگان دارای بیماری صعب العلاج که زودتر از سه ماه نیاز به تعویض دارد نیاز به حضور در اداره کل فارس جهت تایید نمی باشد و در صورت نیاز به تعویض دفترچه می‌توانند از طریق دفاتر پیشخوان، اقدام به تعویض دفترچه خود کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخی بیماران که جهت تایید دارو نیاز به  تایدیه دارند بطور سیستمی با همان مدارک و مستندات قبلی که در سامانه بارگذاری شده است می توانند برای دریافت داروهای خود از طریق داروخانه ها اقدام به دریافت داروی خود نمایند و نیاز به ارائه و تایید مستندات جدید نیست.

لطفی اضافه کرد: جمعیت بیمه شدگان بیمه سلامت در فارس 2 میلیون 800 هزار نفر است که این عدد بیانگر آن است  بیش از  50 درصد جمعیت فارس، بیمه شده این سازمان هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت بیمه دارو بیماران بیمه سلامت بیمه شدگان سامانه 1666

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ ­ رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: دو سازمان بیمه گر بیش از ۲۶ همت بدهی به داروخانه‌ها دارند و مدت بدهی‌های این بیمه‌ها به بیش از ۱۰ ماه رسیده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   احمدی ادامه داد: آخرین پرداخت‌های سازمان‌های بیمه گر مربوط اواسط سال قبل است. این در حالی است که سازمان غذا و دارو یک ماه قبل از کاهش کمبود‌های دارویی صحبت کرد رئیس اداره پایش مصرف دارو غذا و دارو در این باره گفت: کاهش ۶۷ درصدی در کمبود‌های دارویی داریم و از ۱۴۶ قلم دارو که کمبود داشت به ۱۱۲ قلم دارو رسیده ایم. همچنین در این هفته­ سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در خصوص علل کمبود دارو در کشور گفت: بخش کمی از پوشش ما به تفاوت ارز دارو از بیمه‌ها پرداخت شده که در بروز کمبود‌های دارویی نقش مستقیم دارد موضوعی که به تامین منابع آن از بانک مرکزی هم در بروز آن تاثیر داشته است.

دیگر خبرها

  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت