Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@11:48:08 GMT

باغ رضوان تعطیل نیست اما مراجعه نکنید

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۴۸۷۳

باغ رضوان تعطیل نیست اما مراجعه نکنید

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، از شهروندان اصفهانی می‌خواهیم از حضور و ازدحام در باغ رضوان در پنجشنبه و جمعه آخر سال و روز اول نوروز پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، احمدرضا مرادی اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص فعلی و شیوع ویروس کرونا و با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس، از شهروندان اصفهانی می‌خواهیم از حضور و ازدحام در باغ رضوان در پنجشنبه و جمعه آخر سال و روز اول نوروز پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان افزود: با توجه به اهمیت حفظ سلامت شهروندان از همه می‌خواهیم زیارت اموات را به بعد از عبور از بحران کرونا و زمان مناسب دیگری موکول کنند.

وی تصریح کرد: سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان یک سازمان خدمات رسان است و بر همین اساس تعطیلی این مجموعه امکان‌پذیر نیست زیرا اشخاصی که بستگان خود را از دست داده و داغدار هستند، برای انجام مناسک خاکسپاری به آرامستان باغ رضوان مراجعه می‌کنند.

مرادی افزود: سازمان آرامستان های شهرداری با هدف حفظ سلامت شهروندان و مراجعه‌کنندگان و افزایش ایمنی افراد و بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی اقدامات لازم را در خصوص پیشگیری و مقابله با این ویروس انجام داده است.

وی بیان کرد: گندزدایی و ضدعفونی تمام فضاها، مکان‌های عمومی، خودروها و تجهیزات به کار گرفته شده برای حمل، تغسیل، تکفین و تدفین متوفیان به صورت روزانه انجام می‌شود و همه همکاران، پیمانکاران و مراجعان ملزم به رعایت موازین و اصول بهداشتی بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی شده‌اند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان اظهار کرد: در همین راستا از بستگان متوفیانی که ناچار به حضور در آرامستان برای دفن اموات خود هستند درخواست می‌شود از برگزاری مجالس ترحیم خودداری و از تجمعات بطور جدی پرهیز شود.

انتهای پیام/63064/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان شهرداری باغ رضوان نوروز باغ رضوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامستان‌های جدید شهر تهران کجا هستند؟

به گزارش جماران؛ معاون خدمات شهری شهرداری تهران از احداث آرامستان‌های جدید در شرق و غرب تهران خبر داد.

حسین نظری در تشریح احداث آرامستان‌های جدید در شهر تهران گفت: «دو نقطه در تهران مورد بررسی قرار گرفته که از نظر شهرداری تهران شرایط خوبی را دارد. یک نقطه در شرق تهران و نقطه دیگر در غرب تهران است.»

طبق گزارش ایسنا، وی افزود: البته هنوز با مالکین صحبت نکردیم؛ لذا نمی‌توانیم مکان احداث آرامستان را اعلام کنیم. این زمین‌ها متعلق به نهاد‌های حاکمیتی است.

نظری تأکید کرد: در احداث آرامستان‌ها و مکان‌یابی این دو نقطه موضوعاتی همچون ترافیک و توزیع خدمات از اهمیت بسزایی برخوردار بوده؛ لذا این دو نقطه انتخاب شده و پیگیر هستیم که با تملک آن، احداث آرامستان آغاز شود. بی‌تردید امسال بنا داریم این کار را انجام دهیم. در این دو ملک به لحاظ وسعت تفاوت زیادی وجود ندارد و هر دو می‌تواند برای احداث آرامستان مکان مناسبی باشد.

 

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۷ 
  • شهردار اصفهان با شهروندان منطقه ۱۲ دیدار می‌کند
  • پروژه‌های شهرداری را با مشارکت شهروندان پیش می‌بریم
  • افزایش تسهیلات شهرداری برای خرید موتورسیکلت‌های برقی در سال جاری
  • آرامستان‌های جدید شهر تهران کجا هستند؟
  • از ظرفیت شهروندان استفاده می‌کنیم
  • ارائه تسهیلات جدید به اصفهانی‌ها برای خرید موتورسیکلت برقی در ۱۴۰۳
  • ارائه تسهیلات جدید به اصفهانی‌ها برای خرید موتور سیکلت برقی در ۱۴۰۳
  • زمین‌های قولنامه‌ای نخرید
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان