Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@20:43:20 GMT

توقيف سيگارهاي قاچاق در رباط کريم

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۴۹۳۲

توقيف سيگارهاي قاچاق در رباط کريم

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان از کشف 6 میلیون و 850 هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان رباط کریم خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "محسن خانچرلی" گفت: مأموران انتظامی، حین گشت زنی در محورهای اصلی به یک دستگاه تریلی با یک سرنشین مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از قسمت بار خودرو موفق به کشف 342 هزار و 500 باکس، به تعداد 6 میلیون و 850 هزار نخ انواع سیگار قاچاق شده و متهم را دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی اعتراف کرد محموله قاچاق کشف شده را به صورت غیرقانونی در یکی از استان های غربی کشور بارگیری و قصد انتقال آن به تهران را داشته که با هوشیاری مأموران موفق نشده است.
به گفته وی،  ارزش ریالی سیگارهای قاچاق کشف شده، توسط کارشناسان 8 میلیارد ریال محاسبه و قاچاقچی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توقیف سیگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد

سرهنگ تیمور کلانتری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در یک عملیات غافلگیرانه، دزد خانه‌های رباط کریم در مخفیگاه عجیب کمد لباس دستگیر شد.

وی با بیان این که کمد لباس پناهگاه آخر این سارق بود، اظهار کرد: این سارق نتوانست از تیزبینی چشمان پلیس مخفی بماند.

سرپرست فرماندهی انتظامی رباط کریم اضافه کرد: با وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر پرند، تیمی ویژه از کارآگاهان زبده، ردپای دزد را دنبال کردند.

وی ادامه داد: با تحقیقات دقیق و به کارگیری روش‌های نوین پلیسی، هویت متهم شناسایی شد و در عملیاتی غافلگیرانه، در حالی که با ظرافت تمام در کمد لباس منزل خود پنهان شده بود، دستگیر شد.

کلانتری با ابراز خرسندی از این دستگیری، به جزئیات عملیات اشاره کرد و گفت: در بازرسی دقیق از مخفیگاه این سارق، که به طرز ماهرانه‌ای در کمد لباس خود پنهان شده بود، بیش از ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

وی افزود: در بازجویی‌های اولیه، این متهم به سه فقره سرقت دیگر در رباط کریم اعتراف کرد و با تشکیل پرونده، روانه زندان شد.

کد خبر 6084781

دیگر خبرها

  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد