Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی دبیراول حزب کارگزاران سازندگی خراسان رضوی گفت: بهترین راه برای تقدیر از جهادی که این روزها توسط کادر درمانی و پزشکان در بیمارستان‌های کشور صورت می‌گیرد این است که به توصیه آنها گوش کنیم و در خانه بمانیم.

احمد ظریفیان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شیوع کرونا در ایران، اظهار کرد: جدی گرفتن موضوع شیوع کرونا مساله و اولویت اول برای مردم است، زیرا هر فردی که کاری را جدی بگیرد، قاعدتا نسبت به چارچوب، ضوابط و رعایت آن می‌کوشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسی که موضوعی را جدی نگیرد، اتفاقی رخ می‌دهد که امروز در جامعه می‌بینیم. این جدی نگرفتن به این علت است که اطرافیان فرد به بیماری مبتلا نمی‌شوند و فرد نمی‌بیند، ما باید مساله‌ای را به صورت عینی لمس کنیم تا متوجه آن شویم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه فعالیت کادر پزشکی این روزها فوق‌العاده است و من از طرف خودم و حزب کارگزاران به صورت ویژه از فداکاری‌های آنان تشکر می‌کنم، اظهار کرد: این افراد خواهر، برادر و قوم و خویش ما بوده و با توجه به این شرایط در حال جهاد و از خودگذشتگی و در کنار بیماران هستند. 

دبیراول حزب کارگزاران سازندگی خراسان رضوی با تقدیر از جهادی که این روزها توسط پزشکان و پرستاران برای بهبود بیماران مبتلا به کویید 19 صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: باید قدردان این جهاد و از خودگذشتگی بود و مردم هم اگر می‌خواهند به نوعی جبران این زحمات را کنند باید توصیه پزشکان را جدی بگیرند و در خانه‌هایشان بمانند.

ظریفیان اضافه کرد: مردم و بزرگان خانواده‌ها می‌توانند این همدلی و انسجام را ایجاد کنند که بخشی برعهده حاکمیت و رسانه و بخشی برعهده خود مردم است که با تماس‌های تلفنی از حال هم باخبر شوند و ارتباطات بیرونی را کم و کمتر کنند. این مهم‌ترین مساله است و باید آن را با تمام وجود احساس کنیم که خطر جدی است و شوخی‌بردار نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که ۲ میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، ۲ بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر: تیری آنری بهترین عموی منه؛ اگه من به اینجا رسیدم به خاطر زحمات اونه / زیرنویس فارسی
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است