Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ناحیه یک منطقه ۱۵ از رفع مزاحمت های بهداشتی و آلودگی های زیست محیطی ۹۱ گاراژ و مرکز تفکیک زباله غیرمجاز در ناحیه یک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، «مهدی استرابی» از رفع مزاحمت های بهداشتی و آلودگی های زیست محیطی ۹۱ گاراژ و مرکز تفکیک زباله غیرمجاز در ناحیه یک خبر داد و گفت: این اقدام در راستای رفع  آلودگی های زیست محیطی، بصری، رضایتمندی شهروندان و ایجاد محیطی امن برای شهروندان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در گذشته این مشاغل پس از اعمال  ماده 20 اقدام به فک پلمپ می کردند و این ماده قانونی بازدارندگی کافی را نداشت، افزود: به همین منظور کارگروه ساماندهی مشاغل از ابتدای بهمن به منظور رفع مزاحمت مشاغل و اصناف مزاحم در معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه تشکیل و محور های استقرار آنان شناسایی شد.

 

استرابی ادامه داد: با مکاتبات انجام شده با مرکز و قوه قضاییه و مساعدت های معاون دادستان تهران، رای جمع آوری این مشاغل صادر شد که با همکاری نیروی انتظامی، یگان حفاظت و اداره ساماندهی اقدام به اعمال قانون کردیم.

 

شهردار ناحیه یک خاطر نشان کرد: این کارگروه از ادامه فعالیت مشاغل و اصناف مزاحم شهری بر حسب نوع فعالیت آن با اخذ ماده قانونی های بازدارنده چون ماده 16 مدیریت پسماند، بند 20 ماده 55 ساماندهی و ماده 100 اداره اجرای احکام  جلوگیری می کند.

 

وی در پایان از شهروندان خواست درصورت مشاهده فعالیت مراکز غیرمجاز پسماند در اسرع وقت با سامانه 137 تماس بگیرند.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا بازیافت زباله شهرداری منطقه 15 ناحیه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: به منظور حفظ محیط زیست توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته فرهنگی اصفهان انجام می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم با استفاده نکردن از کیسه‌های پلاستیکی طبیعت را برای آیندگان خود به ارمغان آورند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فروش ویژه بعضی کالاهای پرمصرف شهروندان در بازارهای روز کوثر یکی دیگر از برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان است.

کد خبر 747534

دیگر خبرها

  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • فناوری پایدار: دروغی بزرگ!
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در بوستان ملت رودسر
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • تولید و بازیافت پلاستیک به نفع مردم یا محیط زیست؟ + فیلم
  • تولید و بازیافت پلاستیک به نفع مردم یا محیط زیست؟