Web Analytics Made Easy - Statcounter

«دور شو ای ویروس بدجنس!» عنوان کتابی است که گروه نویسندگان کتاب‌های تصویری پیش دبستانی با تصویرگری نای هویی و ترجمه فروغ فرجود از سوی انتشارات فاطمی روانه بازار کتاب شده است.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، «دور شو ای ویروس بدجنس!» عنوان کتابی است که توسط گروه نویسندگان کتاب‌های تصویری پیش دبستانی با تصویرگری نای هویی و ترجمه فروغ فرجود از سوی انتشارات فاطمی روانه بازار کتاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این کتاب با صفحه آرایی الله جوانمرد از سوی انتشارات فاطمی منتشر شده و برای کودکان جالب است.

 

در مقدمه کتاب آمده است:

با گسترش ویروس کرونا در ایران دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان چین و نیز گروه انتشاراتی کودکانه چین به دلیل روابط حرفه‌ای و دوستانه‌ای که با انتشارات طوطی داشت، با ارسال نامه محبت آمیزی که در آن تأکید شده بود یکی از راه‌های مهم غلبه بر بحران‌های بین‌المللی ایستادن در کنار یکدیگر همدلی است و به همین دلیل گروه انتشاراتی کودکان چین مایل است، حق ترجمه و نشر کتاب را به صورت رایگان برای ترجمه فارسی و انتشار آن در ایران به کتاب‌های طوطی واگذار کند. انتشارات طوطی نیز این کتاب را پس از ترجمه و انتشار الکترونیک به صورت رایگان عرضه کرده است. کرونا برای اولین بار در دسامبر ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین شناسایی شد با گسترش این ویروس در این کشور یکی از ناشران بزرگ کودک و نوجوان چین (CCPPG) اقدام به انتشار کتاب کرد. این کتاب به کودکان کمک می‌کند با ویروس کووید ۱۹ آشنا شوند و بدانند چگونه باید در برابر گسترش بیماری کرونا از خود مراقبت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کتاب ویروس ترجمه کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات سوره مهر با تمرکز بر ۲ کتاب در نمایشگاه کتاب حاضر خواهد شد

سعید چگینی، مدیر اداره ارتباطات و رسانه انتشارات سوره مهر در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز گفت: امسال انتشارات سوره مهر با تمرکز بر ۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران حاضر خواهد شد.

چگینی با بیان اینکه کتاب آبنبات لیمویی جدیدترین اثر مهرداد صدقی از مجموعه کتاب های قبلی و در ادامه کتاب های آبنبات نارگیلی، آبنبات هل دار و آبنبات دارچینی نوشته شده است افزود: این کتاب به نمایشگاه کتاب تهران خواهد رسید.

وی در خصوص تهیه یک اثر برای فلسطین نیز افزود: سال گذشته یک مجموعه دو جلدی شعر به نام ترانه های وطن و تبعید با گردآوردی، تدوین و ترجمه موسی بیدج روانه بازار شده است که در نمایشگاه کتاب امسال تمرکز ویژه ای بر این کتاب خواهیم داشت.

مدیر اداره ارتباطات و رسانه انتشارات سوره مهر تصریح کرد: این کتاب دربرگیرنده سروده هایی از نام آوران شعر فلسطین است که اشعار خود را در وطن و یا در تبعید سروده اند.

وی ادامه داد: در این کتاب دو جلدی در ابتدای هر دفتر شعر هم معرفی جامعی از آن شاعر و هم گفت و گویی با آن شاعر گردآوری شده است.

کیانوش رضایی کد خبر: 1228024 برچسب‌ها سوره مهر فلسطین

دیگر خبرها

  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟
  • پلیس تراز به بازار نشر آمد
  • ۵ اثر پرمخاطب برای نمایشگاه کتاب تهران بازتولید شد
  • انتشارات سوره مهر با تمرکز بر ۲ کتاب در نمایشگاه کتاب حاضر خواهد شد
  • تجدیدچاپ پنج‌کتاب بنیاد فارابی برای نمایشگاه کتاب
  • از آلفرد هیچکاک تا مارتین اسکوسیزی در نمایشگاه کتاب تهران
  • رونمایی از ترجمه روسی آثار ابن‌سینا در مسکو