Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@16:56:44 GMT

صدور کد پستی 10 رقمی برای استارتاپ‌ها

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۶۲۶۴

صدور کد پستی 10 رقمی برای استارتاپ‌ها

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت ملی پست و سازمان فناوری اطلاعات ایران در کشور اجرایی خواهد شد. براساس این تفاهم نامه کدپستی به شرکت‌های استارتاپی درخواست کننده از طریق سامانه سازمان فناوری اطلاعات ایران اختصاص خواهد یافت. در واقع اختصاص کد پستی به شرکت‌های استارتاپی مستقر در فضاهای اشتراکی و مراکز رشد و شتاب‌دهنده آغازگر استحکام زنجیره خلق ارزش و فعالیت اقتصادی این زیست‌بوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم‌نامه در راستای اجرایی کردن ماده ۱۰ آیین‌نامه نوآفرین در خصوص تبادل الکترونیکی اطلاعات و پاسخگویی الکترونیکی به استعلام‌های موردنیاز دستگاه‌های اجرایی از طریق شبکه ملی تبادل اطلاعات امضاء شد.

اختصاص کد پستی به ازای هر میز در مکان‌های اشتراکی مراکز رشد و شتاب‌دهنده، نقطه آغاز فعالیت‌های بعدی استارتاپ‌ها در اموری از قبیل کد بیمه، مالیات و غیره خواهد بود. این کد پستی‌ها هیچ تفاوتی با دیگر کد پستی‌ها ندارد و به‌صورت استاندارد و ده‌رقمی به کسب‌وکارهای نوپا تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

169 / 336 استارتاپ شتابدهنده کدپستی سازمان فناوری اطلاعات مراکز رشد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استارتاپ شتابدهنده کدپستی سازمان فناوری اطلاعات مراکز رشد کد پستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان عصر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در گنبدکاووس امضاء شد و قرار است این سامانه پس از راه اندازی به ۱۱ هزار و ۲٠٠ ناشنوا و کم شنوای استان گلستان خدمات اورژانسی، آموزشی، حمایتی،   نظارتی و امنیتی  ارائه دهد.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی  استاندار گلستان گفت: یکی از نیاز‌های جامعه ناشنوا و کم شنوا دسترسی به خدمات اورژانسی، حمایتی و نظارتی است که سال‌ها مغفول مانده و پس از جلسه انجمن ناشنوایان با استاندار گلستان مقرر شد یک سامانه طراحی و در استان استقرار یابد.

وی افزود: با کمک حاج محمد شهرکی خیر گنبدی و شرکت فناور بومی استان تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان به  امضاء رسید و  تا روز ۷ مهر ماه همزمان با روز جهانی  ناشنوایان این سامانه طراحی  و خدمات ارائه  می‌کند.

حسین گلزاری مدیر انجمن ناشنوایان ایران نیز گفت: با استقرار سرور‌های این سامانه در دستگاه‌های خدمات رسان  ناشنوایان با استفاده از نرم افزار اپ می‌توانند با ارسال  پیامک با آن ارتباط برقرار  کنند.

حاج محمد شهرکی خیر گنبدی برای استقرار این سامانه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هدیه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی
  • ۴۰۰ خودروی پستی نوسازی می‌شود
  • خیران فارسی پای کار توسعه سلامت
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی