Web Analytics Made Easy - Statcounter

متقاضیان تا روز 27 اسفند جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی ww .sanjesh .org در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری نام نویسی کنند.

صالح دانشفر روز شنبه به ایرنا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده برای تهیه مدارک مربوطه و آپلود آن در فرم ثبت نام مرکز امور وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری تصمیم به تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین بر اساس هماهنگی انجام شده از سوی مرکز امور وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده با سازمان سنجش، آپلود مدارک تحصیلی و سابقه کار الزامی نیست.

دانشور یادآور شد: داوطلبان می‌توانند ضمن اسکن یک فرم تعهد دست نویس مبنی بر ارائه مدارک فوق الذکر در مراحل بعدی، مدارک و مستندات را در زمان اعلام شده ارائه کنند.

مسئول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت عدم ارائه هریک از مدارک و مستندات اعلام شده، پذیرش متقاضیان لغو خواهد شد

وی زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری را روز جمعه ۹ خرداد سال ۱۳۹۹ ذکر کرد و گفت: این آزمون به صورت غیرمتمرکز و همزمان در تمامی استان‌ها برگزار خواهد شد.

دانشور تصریح کرد: متقاضیان نیز می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز به نشانی www.23055.ir/porseman و عضویت در تالارگفتمان سوالات و موضوعات خود را پیرامون این آزمون مطرح و کارشناسان مرکز نیز پاسخگوی سوالات آنها خواهند بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد کانون وکلای دادگستری سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد کانون وکلای دادگستری سازمان سنجش آموزش کشور ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد کانون وکلای دادگستری سازمان سنجش آموزش کشور کارشناسان رسمی دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی

مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام کرد: رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی یکی از برنامه‌های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

به گزارش ایسنا، طی سال های گذشته مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با ارتباط گیری مستقیم با مردم در قالب طرح «وکلا در مساجد» و رسیدگی به مشکلات حقوقی آنها با حضور در مرکز ملاقات مردمی قوه قضائیه؛ با پرونده‌هایی در سطح کشوری و کثیرالشاکی مواجه شد که بعضاً بیش از چند هزار نفر و چندین وزارتخانه و نهاد و سازمان رسمی در آن درگیر بوده‌اند.

درهمین راستا بنابر دستور حسن عبدلیان پور ریاست مرکز، جلسات تخصصی با حضور وکلا و کارشناسان زبده و نخبه مرکز برای رسیدگی به این پرونده‌های کثیرالشاکی برگزار و روند حقوقی و آرای صادره در این پرونده‌ها مورد بازخوانی و راهکارهای قانونی و راهنمایی‌های حقوقی به نمایندگان شکات ارائه می گردد.

دریکی از این پرونده‌های کثیرالشاکی با توجه به پیچیدگی‌های حقوقی و صدور آرای متعدد، که مربوط به اعضای «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی» با بیش از ۷ هزار نفر عضو است، تاکنون چند نشست تخصصی برگزار و در هر نوبت وکلای تخصصی و کارشناسان مربوطه اوراق پرونده را بررسی و راهکارهای لازم را برای پیشبرد مسیر حقوقی و رضایت مردم در راستای قانون را در دستور کار قرار دادند.

بر اساس گزارش مرکز وکلای قوه قضاییه، رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی یکی از برنامه‌های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • راه‌حل رفع خطاهای کارشناسی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی