Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران از تمدید اعتبار سهمیه‌های طرح ترافیک تا اردیبهشت ۹۹ خبر داد و گفت: تعرفه‌های جدید در سال ۹۹ اجرایی می‌شود. تاریخ انتشار: 12:55 - 24 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۵۷۴۹

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، عمار سعیدیان‌فر با بیان اینکه هر سال مدت اعتبار سهمیه‌های طرح ترافیک تا اردیبهشت ماه تمدید می‌شد، اظهار کرد: معمولاً تمدید سهمیه‌های طرح ترافیک مربوط به خبرنگاران بود، اما امسال به دلیل شرایط کشور و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت توصیه‌های بهداشتی، اعلام عمومی کرده‌ایم که تمامی سهمیه‌بگیران از جمله ایثارگران، معلولین، بیماران خاص، جانبازان، رانندگان آژانس‌ها، مؤسسات اتومبیل کرایه و خبرنگاران که عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک را با تخفیف دریافت کرده‌اند، مدت اعتبار طرح ترافیکشان تا ابتدای اردیبهشت ۹۹ تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در برخی از ارگان‌ها برای دریافت سهمیه طرح ترافیک، تجمع شده که احتمال بیماری این افراد وجود دارد و برای جلوگیری از این اتفاق، مهلت طرح‌ها تمدید شده، اما از ابتدای سال ۹۹ عوارض بر اساس مصوبه شورا دریافت می‌شود و تعرفه‌ها بر اساس تعرفه‌های سال ۹۹ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: آیا مترو و اتوبوس‌های تهران تعطیل می شوند؟

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران در خصوص اینکه آیا احتمال دارد مهلت ثبت‌نام برای خبرنگاران تمدید شود؟ افزود: بسیاری از خبرنگاران اعلام کرده‌اند به شکل دورکار فعالیت می‌کنند و درخواست داشتند که مهلت ثبت‌نام تمدید شود که در این رابطه طی یکی دو روز آینده تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترافیک تهران سهمیه های طرح ترافیک سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا صالحی در جلسه شورای معاونان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: متقاضیان زمین در روستاهای شهرها که واحد صلاحیت دریافت نهضت ملی مسکن هستند، می‌توانند از روستاهای حاشیه شهرها زمین دریافت کرده و مسکن ویلایی بسازند.

وی با تاکید بر اینکه بانک زمین روستاها باید افزایش یابد گفت: در شرایط فعلی که دولت زمینه الحاق زمین را فراهم کرده، باید زمین مورد نیاز ساخت مسکن برای افراد بی سرپناه و فاقد مسکن تأمین شده و برای آنها مسکن مقاوم ساخته شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی تعامل خوبی در این زمینه دارد، بنابراین استان‌هایی عملکرد مناسبی در واگذاری زمین مسکن محرومین ندارند، مشکلات را احصا کنند تا از وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم را دریافت کنیم.

صالحی با بیان اینکه بخشی از مشکلات استان‌ها در خال حل و قوانین دست و پا گیر در حال اصلاح است، افزود: شعبه‌های بنیاد مسکن در شهرستان‌ها با حل مشکل سازمانی تقویت خواهد شد تا کار مسکن دار کردن مردم را با جدیت پیش ببریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: اگر اعتبار لازم فراهم شود، سالانه طرح هادی ۲۰۰ روستا در آذربایجان شرقی بازنگری خواهد شد.

سروری افزود: سهمیه مقاوم سازی مساکن روستایی استان امسال ۲۰ هزار واحد است که ۱۲ هزار سهمیه جدید و هشت هزار از محل متمم سهمیه سال قبل است که برای هرکدام ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با ۵ درصد کارمزد پرداخت خواهد شد.

کد خبر 6088361

دیگر خبرها

  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • در حاشیه خبرهای فارس ؛ دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان
  • واکنش ایران به درخواست بی اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد