Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، برنامه‌های امروز رادیویی صدا و سیمای مرکز اردبیل را مشاهده کنید.
خبر سراسری ۰۰:۰۰
شب‌های ایران ۰۰:۳۰
نمایش ۰۲:۰۰
آی ایشیقیندا ۰۲:۴۵
نوحه ۰۳:۴۵
سخنرانی ۰۴:۳۰
تلاوت قرآن-اذان صبح ۰۵:۱۰
ارغنون ۰۶:۰۰
خبر ۰۶:۳۵
سلام ساوالان ۰۷:۰۰
خبر سراسری ۰۸:۰۰
عاشیقلر نواسی ۰۸:۳۵
ائویم اوجاغیم ۰۹:۳۰
ایشیقلی یول ۱۲:۴۵
تلاوت قرآن-اذان ظهر ۱۳:۱۰
نوحه ۱۳:۲۵
خبر ۱۴، ۱۴:۰۰
کربلا قهرمانلاری ۱۴:۵۰
اخبار استان ۱۶:۰۰
ائویم اوجاغیم ۱۶:۲۰
نوحه ۱۷:۳۰
گونش قافیله سی ۱۸:۰۰
اخبار استان ۱۹:۰۰
بیزیم ائللر ۱۹:۱۵
تلاوت قرآن-اذان مغرب ۲۰:۰۰
نمایش ۲۱:۴۵
آی ایشیقیندا ۲۲:۰۰
خبر ۲۳:۰۰
عزاداری ۲۳:۲۰
انتهای پیام/ح

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رادیو صدا و سیما برنامه رادیویی مرکز اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محفل امام حسنی ها» بیانگر ضرورت تدوین برنامه های قرآن محور

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به برپایی «محفل قرآنی امام حسنی ها» بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم در استادیوم آزادی تهران اظهار کرد: اجتماع عظیم مردم در «محفل قرآنی امام حسنی ها» نشانگر علاقه و وابستگی قلبی به تعالیم ناب قرآن مجید است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تجلیل از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی ها» و تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران، برنامه‌ریزان و کلیه عوامل اجرایی که در برگزاری این اتفاق و رویداد بزرگ نقش‌آفرینی کردند، خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه های منطبق با سبک زندگی قرآنی، مسیر روشن رستگاری و سعادت زندگی دنیوی و اخروی بیش از پیش در جامعه نمایان می شود.

جعفرزاده برگزاری پویش قرآنی «زندگی با آیه ها» را یادآور شد و بیان کرد: جوایز ۹۰ میلیون تومانی برای برندگان مسابقه "زندگی با آیه ها" در اردبیل در نظر گرفته شده است.

وی گفت: طرح سراسری "زندگی با آیه ها" در استان اردبیل از ابتدای ماه رمضان آغاز شده و به صورت روزانه در قالب مسابقه اجرا می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: در این مسابقه روزانه ۶ نفر در مجموع ۱۸۰ نفر در ماه رمضان به عنوان برنده انتخاب و به هر کدام هدیه ۵۰۰ هزار تومانی و در مجموع هدایای ۹۰ میلیون تومانی در مدت ۳۰ روز ماه رمضان به برندگان مسابقه «زندگی با آیه ها» از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اهدا می شود.

جعفرزاده تصریح کرد: این پویش که ۳۰ آیه قرآن کریم را محور قرار داده با هدف خواندن، فهمیدن، حفظ کردن و زندگی کردن با آیات تلاش دارد تا ارتباط عموم مردم را با قرآن کریم را مستحکم‌تر کند.

وی اظهار کرد: علاقمندان از استان اردبیل می‌توانند با ارسال عدد ۵ به سامانه ۳۰۰۰۱۱۴۳ در این پویش شرکت کرده و ۳۰ آیه این طرح را بخوانند و با مشارکت در مسابقات روزانه در قرعه کشی هدایای نفیس شرکت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: جوایز برندگان طی مراسمی پس از ماه رمضان طبق اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اهدا خواهد شد.

کد خبر 6064217

دیگر خبرها

  • «محفل امام حسنی ها» بیانگر ضرورت تدوین برنامه های قرآن محور
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • آموزش آموزه‌های قرآن با هم سفره در رادیو نمایش
  • آموزش آموزه‌های قرآن با «هم سفره» در رادیو نمایش
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم فروردین
  • کمیته امنیت روانی استان اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • آموزش آموزه های قرآن با «هم سفره» رادیو نمایش
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و اهواز امروز سه‌شنبه ۷ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • اوقات شرعی سه شنبه ۷ فروردین در یزد
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۷ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت