Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نظر می رسد که کنفرانس ها و رویدادهای بزرگ شرکت‌های مختلف همچون غول‌های تکنولوژی و خودروسازی یکی پس از دیگری تحت تاثیر شیوع گسترده‌ ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان لغو می شوند و بعد از آن اعلام می شود که در صورت امکان به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

کنفرانس توسعه دهندگان جهانی اپل موسوم به WWDC ۲۰۲۰ نیز یکی دیگر از جدیدترین قربانیان ویروس خطرناک کرونا است که طبق روال سالهای قبل برگزار نمی‌شود و به جای دعوت حضوری از توسعه دهندگان و بازدیدکنندگان، قرار است در ماه ژوئن سال جاری میلادی به صورت آنلاین میزبان علاقه مندان و شرکت های توسعه دهنده از سراسر جهان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش وب سایت The Verge، این ویروس که تاکنون بسیاری از همایش ها، کنفرانس ها و رویدادهای بزرگ و مهم صنعتی، تجاری، اقتصادی، ورزشی و فناوری را به تعطیلی کشانده، هیچ استثنایی برای کنفرانس توسعه‌دهندگان جهانی اپل ۲۰۲۰ که هر ساله در اوایل ماه ژوئن برگزار می‌شد، نیز قائل نشده است.

شرکت اپل هر ساله در جریان برگزاری این رویداد بزرگ از جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود رونمایی کرده و قابلیت های جدیدی را که در زمینه های نرم افزاری به آنها دست پیدا کرده به نمایش می‌گذارد.

به عنوان مثال، در کنفرانس WWDC ۲۰۱۹ محصولات جدید و مهمی همچون مک پرو جدید با سخت‌افزار توانمند و مانیتور جدید و رده‌بالای Pro Display XDR که توانست توجهات زیادی را به‌سمت خود جلب کند، معرفی شد. در این کنفرانس همچنین اخباری در رابطه با نسخه‌ جدید سیستم‌های عامل iOS و macOS منتشر شد و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا ویروس اپل توسعه دهندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد

ایسنا/اردبیل معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد.

کاظم دبیر ۵ اردیبهشت در کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی یکی از معضلات کشورهای در حال توسعه را از خود بیگانگی‌ و در مقابل این از خودبیگانگی، خودآگاهی را بهترین کلمه دانست و افزود: هویت‌بخشی و هویت‌شناسی برای بازگشت به خویشتن اساسی‌ترین موضوع است.

وی افزود: جمع‌آوری، حفظ و نگهداری این هویت برای آگاه‌کردن و شناساندن آن به نسل جدید موثر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با اشاره به باورهای قومی و قبیله‌ای، زبان مادری، مذهب، ادبیات و حماسه‌ها به عنوان بخشی از هویت و تاریخ، گفت: این هویت علاوه بر اینکه در زمینه فرهنگی کارکرد دارد، در بحث سیاسی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: یکی از اساسی‌ترین موارد در خصوص هویت شناسی، کمک گرفتن از موزه‌هاست که شامل آداب، سنن و فرهنگ است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل موزه‌ها را موثر در آموزش نسل جدید، تشدید حس تعلق‌خاطر و احساس خوب به گذشته، تربیت، منزلت قومی و ملی و خودآگاهی دانست و اشاره کرد: تولید، بازتولید و بازنمایی هویت از اهداف این کنفرانس می‌باشد.

وی با اشاره به جایگاه استان اردبیل در میان ۱۰ استان برتر در بحث گردشگری و دارای تاریخ فاخر، معرفی و شناساندن تاریخ و فرهنگ آنرا حائز اهمیت و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دانشگاه را امری مهم برای نیل به این هدف دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل ابراز امیدواری کرد: مقاله‌های رسیده به کنفرانس از لحاظ کمی و کیفی باعث رشد شود و در بحث اجرایی نیز کارکرد داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران