Web Analytics Made Easy - Statcounter

​مسابقه بین المللی و هیجان انگیز ، «هفت روز و هفت ساعت» که پیش از این در شبکه افق مهجور واقع شده بود، با پخش از کنداکتور نوروزی شبکه مستند شانس دیده شدن پیدا می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این رئالیتی شو که به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب تولید شده نوروز سال گذشته برای نخستین بار از شبکه افق روی آنتن رفت اما همزمانی پخش آن با سریال محبوب «پایتخت» و پایین بودن تعداد بینندگان شبکه افق، امکان دیده شدن را از این اثر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار با قرار گرفتن «هفت روز و هفت ساعت» در کنداکتور نوروزی شبکه مستند به نوعی از این مستند - مسابقه  تکرار ناپذیر رونمایی می شود.

در این مستند - مسابقه  بازیگران  و هنرمندانی ز ایران و لبنان در ۶ گروه  دو نفره به رقابت می پردازند.

گروه اول  را عدی رعد و رباه الشریف زوج هنرمند  لبنانی ، گروه دوم علیرام نورایی بازیگر ایرانی و کارلوس  عازار  سوپراستار مسیحی لبنانی، گروه سوم الناز حبیبی  از ایران و ساره قصیر  از لبنان ، گروه چهارم حمیدرضا حامی خواننده و محمد شمص، گروه پنجم امیرحسین رستمی هنرمند ایرانی و مهدی فخرالدین بازیگر لبنانی و گروه ششم را  لیندا کیانی بازیگر ایرانی  و سالی باسما از لبنان تشکیل می دهند . لادن  مستوفی هم داوری ابن مسابقه را برعهده دارد.

ضبط «هفت روز و هفت ساعت» از موزه  ملیتا در جنوب لبنان آغاز و مثل یک مسابقه نفس گیر رالی  تا یک موزه در شمال تهران ادامه پیدا می کند .

سعید ابوطالب که مجموعه های مختلف مثل «رالی ایرانی» و هفت شهر عشق را  در این ژانر تجربه کرده، این بار هم بدون اینکه بازیگران از سناریو کار مطلع باشند، آنها را تا آخرین سکانس، مانند بینندگان، غافلگیر می کند و این یکی از جذابیت های این رئالیتی شو است.

«هفت روز و هفت ساعت» از شنبه 24 اسفند هر شب ساعت 20 از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و روز بعد ساعت 2 بامداد و 12:30 ظهر بازپخش می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئالیتی شو هفت روز و هفت ساعت هفت روز و هفت ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها

 

 در سطح کشور مسابقات زیادی برای کسانی که همنشین و مانوس با قرآن هستند، برگزار می‌شود. در تلویزیون مسابقه قرآنی که فضای جذابی داشته باشد و اختصاص به حافظان قرآن داشته باشد، نداریم. برنامه مسابقه قرآنی‌ها کاری از شبکه قرآن و معارف و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در ۲۵ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید شد. از ویژگی‌های مهم برنامه می‌توان به مجری و تیم سردبیری اشاره کرد. اتاق فکر از نویسنده تا تیم سردبیری از حافظان قرآن کریم بودند. در واقع حافظان قرآن در تمام ارکان تولید «مسابقه قرآنی‌ها» نقش داشتند.

 طبیعتا ماجرای «محفل» با «مسابقه قرآنی‌ها» متفاوت است. «محفل» روایت فعالین و قاریان قرآنی است، اما در «مسابقه قرآنی‌ها» دو گروه چهار نفره مقابل هم قرار می‌گیرند، که قدرت حافظه و میزان حفظ قرآن را با سوالات طراحی شده به چالش می‌کشند. در نهایت یک گروه برنده می‌شود و کمک هزینه مشهد به گروه برگزیده اهدا می‌شود.

در ادامه قاری بین المللی، حسنین الحلو، میزبان برنامه قرآنی محفل در یک ویدیویی همراه با مجری توانمند برنامه از مردم و مخاطبان تلویزیون دعوت کرد تا این برنامه مسابقه قرآنی را تماشا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه مسابقه قرآنی‌ها را روز‌های فرد ساعت ۲۲:۱۵ از قاب شبکه قرآن و معارف اسلامی به تماشا بنشینند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • «اسلحه مادری» در قاب شبکه دو
  • تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم
  • بازگشت سپاهان مقابل ملوان در دیداری هیجان انگیز/ قوی سپید کم آورد
  • جزئیات جدید و هیجان‌انگیز از عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل | تصاویری از اولین لحظات پیش از شلیک موشک‌ها | تسلیحات استفاده شده در عملیات را ببینید