Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:24:51 GMT

جلوگیری از فعالیت جمعه بازار خلازیر در منطقه ١٩

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۸۴۵۷

جلوگیری از فعالیت جمعه بازار خلازیر در منطقه ١٩

به گزارش خبرگزاری مهر، به منظور ممانعت از فعالیت فروشندگان این بازار که نزدیک به یک دهه است بساط خود را روزهای جمعه در بازاری معروف به شیطان بازار در معرض فروش می گذارند، تمهیدات ویژه ای با تدابیر صورت گرفته توسط شهردار منطقه برنامه ریزی و از ساعت ٢۲ شب پنج شنبه اجرا شده است.

این اقدام که بر اساس تدابیر انجام شده و اطلاع رسانی وسیع در قالب نصب ده ها بنر مبنی بر عدم فعالیت و جمع آوری این روز بازار انجام شد تا ساعت ٢٢ شب گذشته نیز ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور نیز با حضور ٢٤ ساعته یگان حفاظت شهرداری منطقه، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه، عوامل شهربان و معبربان و شهرداری ناحیه ٣، فعالیت کنترل و جمع آوری فروشندگان این شیطان بازار غیرقانونی طی یک برنامه زمانبندی در ٤ شیفت صورت گرفت به طوریکه حتی به یک دست فروش هم اجازه بساط کردن داده نشد.
ضمن اینکه برای ممانعت از ورود به شیطان بازار، تمامی ورودی ها و معابر منتهی به آن با قرار دادن نیوجرسی و… مسدود شد.

کد خبر 4877872

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا خلازیر کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل شورای شهر تهران شهر تهران احتکار نوروز آتش نشانی روز درختکاری دستگیری سارق قوه قضاییه آلودگی هوا محسن هاشمی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران با بیان این مطلب که طرح پاکسازی و جمع‌آوری علف‌های خشک و هرز در دستور کار معاونت خدمات شهری منطقه قرار گرفته است، افزود: بخش‌هایی از اراضی بوستان جنگلی سرخه‌حصار به سبب بارش‌های بهاری پوشیده از علف‌های هرز شده‌اند که با گرم شدن هوا و پایان فصل بهار خشک و امکان آتش سوزی افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: در راستای مدیریت و پیشگیری از وقوع احتمالی حریق در اراضی جنگلی منطقه ۱۳، اقدامات کنترلی شامل علف زنی و علف تراشی، ایجاد آتش بر و همچنین آمادگی کامل اکیپ‌های اجرایی اطفای حریق در بوستان جنگلی سرخه‌حصار و اراضی خجیر به صورت مداوم و مستمر آغاز شده است.

شهردار منطقه ۱۳ تهران خاطرنشان کرد: حذف به‌موقع علف‌های هرز و ممانعت از رشد بی رویه آنها، راهکار ساده‌ای است که جهت پیشگیری هر حادثه احتمالی از آتش سوزی در فصل گرما و به هدر رفتن منابع مالی و زیست محیطی خواهد شد.

کد خبر 6085744

دیگر خبرها

  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • کاهش چشم گیر حضور زباله گردها در تهران | مدیرعامل پسماند: ۸۰ درصد فعالیت زباله گردها کم شده است
  • جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر