Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جهت کاهش مراجعات حضوری رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای، حواله لاستیک این ناوگان به صورت غیر حضوری و اینترنتی صادر می‌شود. تاریخ انتشار: 14:07 - 24 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۵۷۸۴

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با توجه به ضرورت کاهش مراجعه حضوری مالکان ناوگان سنگین و نیمه سنگین حمل و نقل جاده‌ای برای دریافت حواله لاستیک و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سامانه اینترنتی صدور حواله لاستیک با همکاری دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به نشانی http://tirehavaleh.rmto.ir درخواست خود را ثبت و حواله لاستیک را دریافت نمایند.   بیشتر بخوانید: ٩٠ درصد بار در کشور از طریق جاده جابجا می‌شود     انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: راهداری اخبار اقتصادی وزارت راه و شهرسازی حمل و نقل جاده ای حواله لاستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در جاده‌های ۹ استان

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از بارش باران در جاده‌‌های ۹ استان، تردد روان در محورهای شمالی و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان بوده و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک و محدوده گرمدره و آزادراه ساوه-تهران محدوده های دهشاد و فیروز بهرام ترافیک سنگین و در محور شهریار-تهران در اکثر مقاطع ترافیک نیمه‌سنگین است.

مرکز مدیریت راههای کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، اصفهان، سیستان و بلوچستان، سیستان بلوچستان جنوب، کرمان، کرمان جنوب، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد و فارس خبر داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • هوشمندسازی ناوگان ترانزیت برای افزایش جذابیت ترانزیتی کشور
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است