Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) قرار است روز سه‌شنبه نشستی اضطراری به منظور بررسی شرایط به وجود آمده در قاره اروپا در نتیجه شیوع گسترده ویروس کرونا که مسابقات ورزشی از جمله مسابقات فوتبال را تحت تأثیر خود قرار داده، برگزار کند و در این نشست احتمال ایجاد تغییرات در نحوه برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه فوتبال اروپا روز گذشته (جمعه) در نتیجه فشار مسئولان لیگ و مقامات کشورهای اروپایی، سرانجام مقابل خواسته آنها برای لغو رقابت‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا برای جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا تسلیم شد و برگزاری این مسابقات را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آورد.

بر اساس گزارش نشریه «میرر» انگلیس، مسئولان یوفا اما در نظر دارند طبق برنامه از پیش تعیین‌شده مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را از مرحله یک چهارم نهایی پیش ببرند، اما با این تفاوت که به جای برگزاری بازی‌های به صورت رفت و برگشتی، تیم صعودکننده به دور بعد براساس یک تک بازی و در زمینی بی‌طرف مشخص شود و این روند در مرحله نیمه نهایی هم تکرار خواهد شد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا طبق برنامه از پیش تعیین شده باید در تاریخ 30 مِی (10 خرداد) در شهر استانبول ترکیه برگزار شود، این در حالی است که سه روز پیش از این بازی هم باید فینال لیگ اروپا در شهر گدانسک لهستان انجام شود.

همچنین قرار است در نشست اضطراری یوفا که نمایندگان 55 اتحادیه عضو یوفا نیز در آن حضور خواهند داشت، درباره پیشنهاد برگزاری مسابقات یورو 2020 در سال 2021 نیز بحث شود.

104 / 351 کرونا در ورزش لیگ قهرمانان اروپا لیگ اروپا یوفا اتحادیه فوتبال اروپا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا در ورزش لیگ قهرمانان اروپا لیگ اروپا یوفا اتحادیه فوتبال اروپا لیگ قهرمانان لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارسی (4) 1-0 (2) بنفیکا؛ صعود مارسی به نیمه نهایی لیگ اروپا در ضربات پنالتی

مارسی به جمع تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا اضافه شد.

طرفداری | مارسی و بنفیکا در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی فصل 24-2023 لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی در طول 90 دقیقه با نتیجه 1-0 به سود میزبان به پایان رسید تا نتیجه مجموع، مساوی 2-2 شده و بازی به وقت های اضافه کشیده شود. در وقت های اضافه نیز گلی زده نشد تا سپس در ضربات پنالتی مارسی با نتیجه 4-2 پیروز شود. پنالتی اول بنفیکا را آنخل دی ماریا با ضربه خارج از چارچوب از دست داد و پنالتی چهارم را آنتونیو سیلوا زد که دروازه بان مارسی سیو کرد. مارسی در مرحله نیمه نهایی به مصاف آتالانتا خواهد رفت.

اطلاعات آماری دیدار مارسی و بنفیکا تورنمنت: دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، فصل 24-2023 تاریخ برگزاری: پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 | 18 آوریل 2024 ساعت: 22:30 به وقت تهران  محل برگزاری: ورزشگاه ولودروم، مارسی داور: فلیکس زوایر (آلمان) گلزنان مارسی: فاریس پمی مومباگنا 79'

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • 4 گل برتر دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • بعد از ۹ سال؛ لیگ برتر انگلیس بدون نماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا
  • حضور سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی پس از ۲۹ سال
  • مارسی (4) 1-0 (2) بنفیکا؛ صعود مارسی به نیمه نهایی لیگ اروپا در ضربات پنالتی
  • آاس رم - میلان؛ ترکیب رسمی
  • تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن
  • نویر در لیگ قهرمانان اروپا رکوردشکنی کرد
  • میکا ریچاردز و پیش بینی کاملا اشتباه از برندگان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا! / فیلم
  • رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!