Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر می‌خواهید در درس ریاضی نمره عالی و حتی ۲۰ بگیرید کلاس‌های تدریس خصوصی می‌تواند کاملاً مؤثر باشد.

مرحله به مرحله پیشرفت کنید

اگر می‌خواهید در درس ریاضی یا هر درس دیگری نمره خوب و بالایی بگیرید، باید توجه داشته باشید که رسیدن به نمره ۲۰ به صورت مرحله‌ای و پله به پله می‌تواند اتفاق بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه توضیحات بیشتری ارائه می‌شود. به عنوان مثال، اگر شما در درس ریاضی پایه قوی ای ندارید و نمره شما همیشه ۱۰ و ۱۲ بوده است شاید اینکه بخواهید این ترم یک مرتبه ۲۰ بگیرید توقع زیادی باشد. در کنار داشتن یک معلم و دبیر خصوصی ریاضی خوب مسلماً می‌تواند بسیار کمک کننده باشد اما در نظر داشته باشید که پیشرفت مرحله به مرحله می‌تواند اتفاق بیافتد. اگر نمره شما در درس ریاضی معمولاً حدود ۱۱ و ۱۲ بوده است این ترم برای خودتان هدفی در نظر بگیرید که نمره شما بالای ۱۵ شود. ترم بعد هم نمره شما می‌تواند بالای ۱۸ و حتی ۲۰ شود. اگر پیشرفت مرحله‌ای را در نظر بگیرید ذهن شما بهتر باور می‌کند که توانایی انجام دادن آن را دارد و به احتمال بیشتری به هدف خودتان خواهید رسید.

با یک دبیر و معلم خوب ریاضی کلاس داشته باشید

برای اینکه بتوانید در درس ریاضی موفق باشید و حتی نمره بیست بگیرید باید با یک مدرس خصوصی مجرب و معلم خصوصی خوب درس ریاضی کلاس داشته باشید. سعی کنید با یک استاد مجرب کلاس داشته باشید حتی اگر هزینه کلاس‌های ایشان کمی هم بالاتر است. معمولاً اساتید مجرب و با سابقه کار تدریس خصوصی را بهتر انجام می‌دهند و بیشتر می‌توان به ایشان اعتماد کرد. استادی که قبلاً ۱۰ شاگرد موفق داشته است، به نسبت استاد دیگری که تجربه‌ای در این زمینه ندارد، احتمال اینکه شما را به موفقیت برساند بیشتر است. بنابراین برای تشخیص یک معلم خصوصی خوب ریاضی سابقه کاری بالا را می‌توان به عنوان یک معیار در نظر گرفت. یک معلم خوب ریاضی از دانشگاه خوب و معتبر فارغ التحصیل شده است. در سایت‌های تخصصی تدریس خصوصی مانند سایت ایران مدرس www.IranModares.com لیست کاملی از اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی را می‌توانید مشاهده کنید. اساتید خوب با تعداد جلسات کمتر و با کیفیت بالاتر شما را به نمره ۲۰ در درس ریاضی می‌رسانند.

از ابتدای ترم کلاس داشته باشید

اگر واقعاً می‌خواهید در درس ریاضی نمره بسیار خوب و حتی ۲۰ بگیرید باید با جدیت از ابتدای ترم کلاس‌ها را شروع نمائید. گرفتن نمره بیست هدف بزرگ و بسیار خوبی است ولی برای رسیدن به آن باید تلاش هم بکنید. وقتی از ابتدای ترم کلاس را شروع می‌کنید زمان کافی برای حل تمرین و مسئله و رفع اشکال خواهید داشت و در نتیجه احتمال گرفتن نمره بسیار عالی برای شما و حتی گرفتن نمره اول کلاس توسط شما افزایش می‌یابد.

تمرین و مسئله حل کنید

در ریاضی بدون حل تمرین و مسئله قابل یادگیری نیست. فرض کنید که شما می‌خواهید فوتبال را آموزش ببینید و در کلاس‌های تئوری شرکت می‌کنید که به شما نشان می‌دهند که چگونه تمرین کنید و چگونه گل بزنید و حمله کنید. در این کلاس‌ها حتی ممکن است فیلم‌هایی هم به شما نشان داده شود. اما حتماً قبول دارید تا وقتی که خودتان پا به توپ نشده و تمرین نکنید در نهایت پیشرفتی نخواهید داشت. شما وقتی در فوتبال پیشرفت می‌کنید که عملاً و در زمین بازی از آموخته‌های خودتان استفاده نمائید. برای درس ریاضی هم همین طور است. شما اگر در ۱۰۰ جلسه کلاس مدرسه و دانشگاه و یا کلاس‌های تدریس خصوصی شرکت نمائید تا وقتی که خودتان عملاً تمرین نکنید و تمرینات ریاضی را انجام ندهید و بر روی آن فکر نکنید، در نهایت موفق نخواهید شد در این درس پیشرفت کنید. برای گرفتن نمره ۲۰ در درس ریاضی باید در کنار کلاس‌هایی که شرکت می‌کنید متن کتاب درسی را بسیار عالی بخوانید و تا جایی که وقت دارید تمرین و مسئله حل کنید. حل تمرین و مسئله برای درس ریاضی حیاتی است.

هیچ اشکالی را بدون پاسخ باقی نگذارید

شخصی می‌تواند در درس ریاضی ۲۰ بگیرد که در این درس هیچ اشکالی نداشته باشد و یا اشکالات اساسی نداشته باشد. از همان ابتدای کار وقتی چنین هدفی را برای خودتان در نظر می‌گیرید باید در نظر داشته باشید هر اشکالی می‌تواند شما را از هدفتان دور نماید. بنابراین اگر حین مطالعه درس و یا حل تمرین و مسئله اشکال یا اشکالاتی دارید در برگه ای یادداشت کنید تا از معلم خصوصی خودتان بپرسید. در کلاس‌های تدریس خصوصی و یا کلاس‌های مدرسه و دانشگاه هم اگر اشکالی داشتید حتماً بپرسید و آن را پشت گوش نیندازید. همین اشکالات کوچک می‌تواند در جلسه امتحان مشکل ساز شود. در ضمن، زیاد تمرین حل کردن باعث می‌شود اشکالاتی که دارید خودش را نشان دهد. پس حتماً زیاد تمرین حل کنید.

نمونه سوال امتحانی حل کنید

برای رسیدن به نمره ۲۰ درس ریاضی باید نمونه سوال امتحانی هم حل کنید. اگر درس را تمام کرده اید در کلاس‌های تدریس خصوصی و در حضور معلم خودتان سوال امتحانی حل نمائید. البته خودتان هم در فاصله زمانی بین کلاس‌ها می‌توانید این کار را انجام دهید و اشکالات را یادداشت کنید و از استاد ریاضی خودتان بپرسید. حل نمونه سوال امتحانی اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد و احتمال بیست گرفتن شما را بیشتر می‌کند. با حل نمونه سوالات امتحانی با سوال‌هایی که قرار است در جلسه امتحان ببینید آشنا شده و با خیال راحت تری در جلسه امتحان شرکت می‌کنید.

روی باورهای خودتان کار کنید

به توانایی‌های خودتان ایمان داشته باشید. شما بسیار باهوش و توانا هستید و می‌توانید در درس ریاضی و یا هر درس دیگری نمره ۲۰ بگیرید و حتی داشتن معدل بیست هم برای شما ممکن است. به صورت مداوم به خودتان یادآوری کنید که شما توانایی‌های زیادی دارید. روی برگه ای بنویسید که نمره من در درس ریاضی این ترم بیست است. این کاغذ را در جایی قرار دهید که همیشه ببینید. قبل از خواب تصور کنید که نمره شما در درس ریاضی ۲۰ شده است و همه در حال تبریک گفتن به شما هستند. تجسم خلاق می‌تواند باعث شود شما به هدف خودتان نزدیک و نزدیکتر شوید.

از تدریس خصوصی انتظار منطقی داشته باشید

درست است که کلاس‌های تدریس خصوصی برای پیشرفت قابل توجه در درس ریاضی و یا هر درس دیگری بسیار مفید است اما در نظر داشته باشید که باید از این کلاس‌ها انتظار معقول و منطقی ای داشته باشید. در حقیقت کار اصلی را خودتان انجام می‌دهید. فکر نکنید همین که در کلاس خصوصی شرکت کردید دیگر کاری لازم نیست. در فاصله زمانی بین کلاس‌ها خوب درس بخوانید و تمرین و مسئله حل نمائید.

منبع: https://www.iranmodares.com/index.php

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4877747

منبع: مهر

کلیدواژه: تدریس خصوصی علم ریاضی کلاس درس گروه خودروسازی سایپا ایران کیش قیمت دلار همراه اول رادیو بین المللی چین لوازم خانگی بیمه قیمت یورو اپلیکیشن آپ بانک ملی تدریس خصوصی تراکنش بانکی تبلیغات کلاس های تدریس خصوصی کلاس داشته باشید سوال امتحانی درس ریاضی گرفتن نمره نمونه سوال ۲۰ بگیرید نمره شما نمره ۲۰ حل کنید کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، مرحله استانی یازدهمین جشنواره تدریس برتر ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با شعار شهید فائزه رحیمی، الگوی برتر معلمی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه جاری با حضور دانشجویان پردیس های شهید ایزدپناه و کوثر یاسوج در سالن شهید ایزدپناه برگزار شد.

در این جشنواره ۳۶ نفر در دو پردیس ثبت نام کردند و ۱۶ نفر تدریس خود را ارائه دادند.

در نهایت با پایان رقابت ها در پردیس کوثر یاسوج واحد خواهران، در رشته آموزش ابتدایی ،پردیس رضوی  و نگین دخت روزیان  اول و دوم شدند و فاطمه رازبانیان و سمانه حسین زاده به طور مشترک سوم شدند.

در رشته آموزش قرآن هم سمانه افشار و در رشته امور تربیتی نیز زهره معینی نژاد حائز رتبه اول شدند.

در پردیس شهید ایزد پناه یاسوج  واحد برادران هم در رشته آموزش ابتدایی ، ابوالقاسم فرمانی ، آرش پیام و  حسین آرمون  به ترتیب اول تا سوم شدند.

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • خبر خوب برای دانش‌آموزان؛ با تک ماده ۴ درس را با نمره ۷ قبول شوید
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • آیا استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد؟
  • استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد
  • برای رسیدن موفقیت، علت‌های شکست خود را بررسی بررسی کنید!
  • همدان میزبان بزرگترین رویداد کاراته کشور است/ نمره عالی میزبانی
  • هزینه دوره TTC در سال 1403 چقدر است؟