Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@08:52:46 GMT

عکس ؛ کیت جدید آبی پوشان ۷ ستاره شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۹۹۳۰

عکس ؛ کیت جدید آبی پوشان ۷ ستاره شد

تیم الهلال در حالی از کیت جدید خود رونمایی کرد که روی لوگوی این تیم در البسه جدید ۷ ستاره به نشانه ۳ قهرمانی آسیا و ۴ نایب قهرمانی، نقش بسته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روزهای تعطیلی لیگ های مختلف به دلیل شیوع بیماری کرونا، باشگاه الهلال از فرصت استفاده کرده و کیت جدید خود را به معرض نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهلال که سه بار در سال های ۱۹۹۱، ۲۰۰۰ و ۲۰۱۹ قهرمان آسیا شده، سه لوگو را به نشانه این قهرمانی ها به بالای لوگو زده و ۴ ستاره کوچکتر نیز به نشانه چهار نایب قهرمانی اضافه کرده است.

این کیت که رنگ آبی همیشگی دارد و طراحی جالبی هم به خود گرفته، یک نکته قابل توجه را در خود جای داده است: ستاره روی لوگو.این در حالی است که الهلالی ها ۱۵ قهرمانی لیگ دارند و اگر قرار بود قهرمانی لیگ عربستان را بهانه ستاره زدن کنند، باید به یک ستاره اکتفا می‌کردند اما ترجیح داده‌اند تا این چنین پیراهن خود را آرایش کنند.

ستاره روی لوگو یکی از موضوعات مورد بحث در فوتبال ایران است. یک طرف ماجرا اعتقاد دارند که به ازای هر ۱۰ قهرمانی لیگ باید یک لوگو اضافه شود و طرف دیگر معتقدند برای قهرمانی در آسیا، لوگو ستاره می‌گیرد. حالا الهلال که سه بار در سال های ۱۹۹۱، ۲۰۰۰ و ۲۰۱۹ قهرمان آسیا شده، سه لوگو را به نشانه این قهرمانی ها به بالای لوگو زده و ۴ ستاره کوچکتر نیز به نشانه چهار نایب قهرمانی اضافه کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم الهلال قهرمانی آسیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و العین در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

روبن نوس در دقیقه چهار و از روی نقطه پنالتی و سالم الدوساری در دقیقه ۵۱ گل‌های الهلال را به‌ثمر رساندند؛ تک گل تیم العین را هم اریک در دقیقه ۱۲ رقم زد.

تیم الهلال علی‌رغم پیروزی دو بر یک در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در بازی رفت اما با شکست ۲-۴ و در مجموع ۴-۵ باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

خلاصه‌بازی الهلال و العین کد خبر 747371

دیگر خبرها

  • عکس| حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس از روی لوگو
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا