Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@08:02:34 GMT

ساعت کاری داروخانه مرکزی هلال احمر در تعطیلات نوروز

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۰۲۱۳

ساعت کاری داروخانه مرکزی هلال احمر در تعطیلات نوروز

سرپرست سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات دارویی بدون تعطیلی در ایام نوروز از سوی داروخانه مرکزی هلال احمر وابسته به این سازمان خبر داد.

به گروه سلامت خبرگزاری فارس، حسن صفاریه، سرپرست سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به اعلام ساعت کاری داروخانه مرکزی هلال احمر در پی شیوع کرونا ویروس(کووید – 19) در کشور اعلام کرد: از آنجا که خدمت رسانی به موقع و تأمین اقلام درمانی مورد نیاز بیماران در شرایط خاص از اولویت‌های سازمان تدارکات پزشکی است؛ براساس برنامه ریزی های انجام شده داروخانه‌های تحت پوشش این سازمان در ایام نوروز  99 با حداکثر توان فعالیت می‌کند تا بیماران در شرایط کنونی مشکلی برای تأمین دارو و اقلام درمانی خود نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: داروخانه مرکزی هلال احمر در تهران، خیابان طالقانی و داروخانه مرکزی شماره 2 تهرانپارس در خیابان جشنواره واقع شده است و هموطنان می‌توانند برای دریافت اطلاعات دارویی با شماره تلفن 41651 تماس بگیرند.

به گفته سرپرست سازمان تداکات پزشکی جمعیت هلال احمر، پرسنل داروخانه جمعیت هلال احمر در حالت آماده باش قراردارند و در صورت نیاز آمادگی ارائه خدمات در تمام ساعات شبانه روزی از سوی پرسنل داروخانه وجود دارد.

 وی افزود: بیماران و مراجعان می‌توانند برای دریافت خدمات، تهیه دارو و همچنین تأیید نسخ در ایام نوروز به شرح جدول زیر به داروخانه‌های تحت پوشش این سازمان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دارو هلال مردم داروخانه مرکزی هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین کبادی معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر بیان کرد: پیرو اعلام وضعیت قرمز هواشناسی تا صبح امروز، در ۴۷ منطقه عملیاتی ۱۱۹۷ عملیات امدادرسانی، ۲۱۶ عملیات اسکان و ۵۰ مورد عملیات انتقال به اماکن امن صورت گرفته است.

وی افزود: ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز با تلاش امدادگران هلال‌احمر، ۴۳ مسافر ۲ دستگاه اتوبوس که در جاده کنارک به نیکشهر گرفتار سیلاب شده بودند، نجات داده شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: بر اساس آخرین گزارش‌ها، با توجه به شدت سیلاب در سیستان و بلوچستان، ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات سیلاب (شامل ۱۰۰ نجاتگر) از هلال‌احمر استان‌های فارس و یزد به کنارک و زرآباد اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنین جمعیت هلال احمر با به کارگیری بیش از ۶ هزار نیروی عملیاتی در غالب ۱۲۰۰ تیم در ۵ استان متأثر از سیل و همچنین به کارگیری ۲۵۰ خودروی لجستیکی و عملیاتی در حال امدادرسانی است. همچنین در صورت نیاز به خدمات رسانی اضطراری شماره ملی ۱۱۲ در خدمت هموطنان عزیز است.

کد خبر 6080948

دیگر خبرها

  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • نجات ۴۳ نفر از سرنشینان دو اتوبوس از سیلاب چابهار
  • برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان